پایگاه خبری خانه فوتبال:

نبیل باهویی، هفته گذشته مقابل هوادار سه بار تا آستانه گلزنی پیش رفت، اما نتوانست دروازه را باز کند.
به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در این فصل همانند سال‌های گذشته دنبال یک مهاجم خارجی می‌گشت و با توجه به اینکه چهار مهاجم سرخ‌ها در پنجره تابستانی جدا شده بودند، این نیاز بیش از پیش احساس می‌شد.
با این حال پس از کش و قوس‌های فراوان مهاجمی جذب شد که هواداران در بدو ورودش به جای خوشحالی و امیدواری به او، نگران اضافه شدن او به لیست بلند بالای مهاجمان خارجی ناکارآمد تاریخ باشگاه بودند.
نبیل باهویی که سه بار بازی در ترکیب اصلی را تجربه کرده، در بازی گذشته سرخ‌ها مقابل هوادار سه موقعیت خوب گلزنی داشت که یکی به تیرک خورد، یکی توسط کمک داور به طرز بحث برانگیزی مردود اعلام شد و دیگری از دهانه دروازه بیرون آورده شد.
با توجه به این عملکرد پیش از دربی، ممکن است یحیی از این مهاجم سوئدی مقابل استقلال استفاده کند. بسیاری وضعیت او را به ایمون زاید مقایسه می‌کنند که تا پیش از آن دربی معروف هیچ گلی نزده بود و تقریبا کسی به این مهاجم ایرلندی امید نداشت، اما شروع گلزنی او در دربی آن هم هت‌تریکی که منجر به بازگشت سرخ‌ها به بازی شد باعث محبوبیت بی حد و اندازه ایمون زائد شد.

حال شاید نبیل باهویی نیز با گلزنی در دربی شرایط را برای خود دگرگون سازد. بازیکنان بسیاری از پرسپولیس بوده‌اند که در اولین دربی خود گل زده‌اند، اما اینکه اولین گل یک بازیکن با پیراهن پرسپولیس به استقلال باشد، آن گل خاص‌تر هم می‌شود.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: