پایگاه خبری خانه فوتبال:

مدیر کل امور حقوقی وزارت ورزش و جوانان گفت: تدوین مقررات و اساسنامه برعهده هیات رئیسه و مجمع فدراسیون فوتبال بوده و دخالت کارکنان و مدیران وزارت ورزش و جوانان کذب محض است.
​به گزارش خبرگزاری فارس، مرتضی فلاح پیرامون اظهارات رییس اسبق فوتبال کشورمان گفت: به کار بردن لفظ دلالی برای اساسنامه فدراسیون فوتبال از سوی وزارت ورزش و جوانان ،برای اولین بار در ادبیات ورزش کشور از سوی آقای دادکان  بیان شده و بسیار عجیب، سوال برانگیز و مبهم است و از همه مهمتر مصداق بارز توهین و نشر اکاذیب به مدیران و مسوولان وزارت ورزش و جوانان است.
وی توضیح داد: تشویش اذهان عمومی نسبت به برخی مشکلات از جمله اساسنامه فدراسیون فوتبال و به کار بردن لفط دلالی وزارت ورزش و جوانان براساس کدام مصداق و مستند بیان شده و چه معنی و مفهومی دارد و از همه مهمتر خارج از دایره اخلاق است که خودرا مبرا از هرگونه اشکال ، ایراد و خطا در محضر خدا و مردم تصور کنیم و با بی انصافی ،کارکنان و مدیران یک دستگاه دولتی را به باد نقد گرفته وبا ادبیات توهین امیز، آنها را به دلالی متهم کنیم ،بنابراین این حق برای کارکنان این وزارتخانه برای پیگیری  ادعاهایی که مطرح شده طی فرآیند قانونی محفوظ خواهد بود.

مدیر کل امور حقوقی وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد: تدوین مقررات و اساسنامه برعهده هیات رئیسه و مجمع فدراسیون فوتبال بوده و دخالت مدیران وزارت ورزش و جوانان کذب محض است.
وی حفظ منافع و مصالح ملی را مهم برشمرد و اظهار داشت: اگر زمانی برخی افراد خلاف منافع ملی حرکت کرده، اکنون در این برهه از زمان ضروری است، بدون فرافکنی و بدون حب و بغض ها در چنین چالش‌هایی به جای ایجاد شبهه برای بیگانگان و فرافکنی نسبت به دستگاه متولی ورزش کشور ،منافع ملی و بین المللی کشورمان حکم می کند با نقدها و نظرهای سازنده به ورزش کمک کرده و به ابرو و حیثیت کشور بیاندیشند.
مرتضی فلاح تصریح کرد: باید پذیرفت که انتقاد سازنده می‌بایست با واقعیت تطبیق داشته باشد و اینکه برخی اشخاص بااهداف خاص، نقدهای غیرمنصفانه و فاقد وجاهت را در رسانه ها با ادبیات غیراخلاقی بیان نمایند تا از این طریق به اهداف مدنظر برسند، دارای ایراد اساسی است و اگر به حقوق اشخاص و کارکنان یک دستگاه دولتی انتقادی هست، باید با رعایت موارد قانونی و عدل و انصاف سخن بگوئیم.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: