پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال، بالاخره بعد از کش و قوس‌های فراوان، شایعات به حقیقت پیوست و میودراگ رادولوویچ، سرمربی اهل مونته‌نگرو تیم ذوب‌آهن آب پاکی را روی دست مسئولان باشگاه ریخت و اعلام کرد نمی‌تواند به ایران بازگردد و به دنبال جدایی است. البته هنوز مدیران باشگاه ذوب‌آهن امیدوار هستند این مربی را متقاعد کنند تا برگردد، ولی مثل اینکه بعید است رادو به نصف جهان برگردد.

این مربی دو دلیل برای عدم بازگشت خود اعلام کرده است؛ اول اینکه او برای فصل آینده مطمئن نیست سرمربی ذوب‌آهن باشد و با توجه به اینکه شنیده است حضور مربی و بازیکنان خارجی در ایران کمرنگ می‌شود، قصد دارد دیگر به کشورمان برنگردد. اما موضوع دوم که او را نگران کرده، موج دوباره ویروس کرونا در کشور است و همین مسئله را هم بهانه کرده تا قید ذوب‌آهن را بزند. در این بین مدیران باشگاه سریع با گزینه‌های خود مذاکره کردند که یکی از آن‌ها محرم نویدکیا بود، ولی از آنجا که امیر قلعه‌نویی، سرمربی سپاهان فصل بعد رفتنی است، محرم به همراه هادی عقیلی این شانس را دارند تا هدایت زردپوشان اصفهانی را برعهده بگیرند، به همین دلیل نویدکیا نمی‌خواهد شانس سرمربیگری سپاهان را از دست بدهد و به ذوبی‌ها جواب منفی داد.

از طرف دیگر شنیده می‌شود مسئولان باشگاه با توجه به جایگاه تیم و اینکه در ۹ بازی باقی‌مانده خطری این تیم را تهدید نمی‌کند، قصد دارند با حسن استکی، کمک اول رادولوویچ کار را دنبال کنند. البته گفته می‌شود رسول کربکندی، سرمربی اسبق ذوبی‌ها به عنوان مدیر فنی روی تیم و کار استیکی نظارت خواهد داشت. استکی در زمان منصوریان نیز به عنوان مربی با این تیم در نیم‌فصل اول کار می‌کرد و بعید نیست تا پایان فصل سرمربی ذوب‌آهن شود تا این تیم برای فصل آینده روی نیمکت دستخوش تغییرات شده و مدیران باشگاه با داشتن وقت کافی به فکر سرمربی تازه‌ای باشند.

ناگفته نماند از راهرو‌های باشگاه ذوب‌آهن نام مهدی رجب‌زاده و حتی قاسم حدادی‌فر نیز شنیده می‌شود. رجب‌زاده که سال‌ها با ذوب‌آهن درخشش داشت، بدش نمی‌آید هدایت ذوب‌آهن را در دست بگیرد و تجربه مربیگری را با این تیم آغاز کند، ولی شرایط حدادی‌فر کمی متفاوت است و او می‌تواند به عنوان مربی- بازیکن هدایت سبزپوشان اصفهانی را تا پایان فصل تجربه کند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: