پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال،  کریم انصاری‌فرد مهاجم ایرانی تیم فوتبال السیلیه در نیم‌فصل نخست لیگ ستارگان قطر عملکرد خوبی در این تیم داشت، اما در نیم‌فصل دوم به خاطر آسیب‌دیدگی چند بازی را از دست داد.

بعد از تعطیلی مسابقات به دلیل شیوع ویروس کرونا، سرنوشت مهاجم ملی‌پوش السیلیه هم برای فصل بعد در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته بود، اما چندی پیش اعلام شد او شانس ماندن در این تیم را دارد. یکی از روزنامه‌های قطری هفته گذشته اعلام کرد که انصاری‌فرد فصل بعد هم در این تیم بازی خواهد کرد و در تابستان جدا نمی‌شود. این در حالی است که در ایران شایعاتی مبنی بر بازگشت دوباره کریم به پرسپولیس شنیده می‌شود.

در سوی دیگر، گفته می‌شود مهند علی ستاره عراقی تیم فوتبال الدحیل قطر، مورد توجه السیلیه قرار گرفته و اگر این باشگاه مهاجم عراقی را به خدمت بگیرد، شانس حضور انصاری‌فرد در ترکیب اصلی این تیم کمتر می‌شود و شاید مهاجم تیم ملی ایران را به فکر جدایی از لیگ ستارگان قطر بیندازد.

البته انصاری‌فرد هنوز هیچ اظهار نظری مبنی بر احتمال جدایی از این تیم نکرده و حتی چندی پیش به هواداران تیمش قول داد که سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را به دست بیاورند. به هر حال با توجه به افت نسبی این بازیکن به دلیل مصدومیت، باید دید آینده او در تابستان پیش‌رو چگونه رقم خواهد خورد.

به هر حال این روز‌ها به خصوص در میان شایعات، موضوع احتمال بازگشت انصاری‌فرد به پرسپولیس را زیاد می‌شنویم که این اتفاق شاید به خاطر رابطه صمیمانه او کریم با یحیی گل‌محمدی باشد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: