پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال، عبدالله ویسی، سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری پس از بازی تیمش برابر پیکان گفت: به اعتقاد من نتیجه این بازی می‌توانست مساوی باشد، زیرا هر ۲ تیم موقعیت گل داشتند و ما می‌توانستیم با به ثمر رساندن گل‌های مساوی یک امتیاز بگیریم، اما نوع رفتار ما غیر حرفه‌ای بود و پرسپولیس حرفه ای‌تر از ما رفتار کرد. بابت این پیروزی به پرسپولیس تبریک می‌گویم. فاصله ۲ تیم در جدول، نشان دهنده قدرت پرسپولیس و پیکان نبود. نوع رفتار ما زیبنده تیم پیکان نبود و این رفتار خیلی ما را اذیت می‌کند و از این بابت متاسف هستیم. هر چند وقت زیادی نمانده، اما امیدواریم خودمان را تغییر دهیم.

ویسی در ادامه گفت: اگر یک خارجی این بازی را می‌دید، متوجه می‌شد که پرسپولیس و پیکان، تیم‌های صدرنشین و قعرنشین نیستند. این شرایط برای ما خیلی خطرناک است و باید خیلی زود تغییر کنیم. چرا تیمی که یک گل می‌خورد، باید در ادامه چند گل دیگر دریافت کند و بازی را ببازد. ۷، ۸ بازی دوستانه انجام دادیم و این ذهنیت را در بازیکنان جا انداختیم که اگر گل نخوریم، گل می‌زنم؛ همان طور که در بازی با شهرخودرو تا دقیقه ۹۰ نتیجه ۰_۰ بود، اما آخر بازی گل زدیم. در بازی‌های رسمی شرایط متفاوت است. بازیکنانی که در اختیار داریم تمام داشته‌های ما هستند و باید با کمک آن‌ها از این وضعیت خارج شویم.

سرمربی پیکان گفت: از نظر فنی بازیکنان قابلی داریم، اما آن‌ها از نظر روحی و روانی خوب نیستند و مطمئن باشید شرایط بهتر می‌شود.

او در واکنش به این که دروازه بان پیکان در دیدار برابر پرسپولیس گل‌های مشابهی دریافت کرد گفت: در طول هفته گذشته، هیچ کدام از ۴ دروازه بان ما خوب نبودند و در جلسه کادرفنی با مدیران باشگاه، گفتم تمام بازیکنان ما خوب هستند به جز ۴ دروازه بانی که داریم. می‌خواستیم علیرضا رضایی را برای این بازی درون دروازه بگذاریم که ترسیدم برابر پرسپولیس به او شوک وارد شود و از آن طرف بیفتد. با وحید و آرام صحبت کردیم و از هر ۲ آن‌ها نظرخواهی کردیم که کدامشان درون دروازه باشند بهتر است که نتیجه این شد. واقعا از این بابت متاسفم. دروازه‌بانان ما از نظر فنی خوب هستند، اما از نظر روحی و روانی خوب نیستند.

ویسی درباره اعتراض به داور بازی گفت: خدایی آن صحنه خطا نبود. شاید اعتراض من زشت بود و چنین کار‌هایی زیبنده من نیست. داور بهترین حمله ما را قطع کرد که شاید گل می‌شد. خب وقتی تیم ۰_۲ عقب است و خوب بازی می‌کند، آدم عصبانی می‌شود. به هر حال در آن لحظه فشار زیادی روی سرمربی است، اما باز هم بابت اتفاقی که افتاد متاسفم.

سرمربی پیکان در خصوص عملکرد پرسپولیس در این دیدار گفت: در این بازی پرسپولیس را در حد و اندازه‌های یک تیم قهرمان ندیدم. شاید دلیلش این بوده که مسابقات ۴ ماه تعطیل شد. به هر حال پرسپولیس برنده شد و گاهی اوقات یک قهرمان نمی‌خواهد زیبا بازی کند و فقط می‌خواهد ببرد که این اتفاق هم افتاد و به آن‌ها تبریک می‌گویم.

او درباره حضور اسکوچیچ در ورزشگاه و تماشای بازی پرسپولیس و پیکان گفت: دست اسکوچیچ درد نکند که به ایران بازگشت و بازی‌های ما را می‌بیند. امیدوارم با کمک تمام فوتبالی‌ها در مقدماتی جام جهانی، تیم ملی قدرتمندی داشته باشیم و با کسب امتیازات لازم به جام جهانی برسیم.

ویسی در واکنش به این که بازیکنان تیمش از نظر فنی کم آورده بودند گفت: از نظر بدنی ما برتر از حریف بودیم. اگر دیده باشید پرسپولیسی‌ها روی زمین نشسته بودند، اما بازیکنان ما سرپا بودند. مهم رفتار ما بود که در نیمه دوم ۲۸ دقیقه حمله کردیم، اما دقیقه بیست و نهم گل خوردیم. شما ببینید که آن‌ها چگونه از تک موقعیتی که داشتند استفاده کردند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: