پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال،  کیکه ستین پس از پیروزی ۴ بر یک بامداد امروز (دوشنبه) بارسلونا در خانه ویارئال که این تیم را در فاصله ۴ امتیاز رئال مادرید صدرنشین نگه داشت، در نشست خبری حاضر شد و به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد. او در ابتدا درباره عملکرد تیمش با استفاده از مثلث هجومی مسی، گریزمن و سوارس گفت: این سه بازیکن واقعاً کیفیت و سطح تحسین برانگیز دارند. ما دنبال آن بودیم که آنها به سمت مرکز متمایل شوند و این کار را هم به خوبی انجام دادیم.

جوسپ ماریا بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا پس از پیروزی رئال مادرید مقابل بیلبائو که در آن یک پنالتی پرحرف‌و‌حدیث به سود کهکشانی‌ها اعلام شد از دنباله‌دار شدن تصمیمات داوری و VAR‌ به سود رقیب مادرید گلایه کرد. ستین در پاسخ به این سوال که آیا با بارتومئو موافق است، عنوان کرد: من درباره رئیس هیچ نظری نمی‌دهم چون حرف‌هایش را نشنیده‌ام. اما اگر رئیس باشگاه چنین چیزهایی گفته، من چه بگویم؟ تنها چیزی که درباره VAR می‌توانم بگویم این است که هر بار کمتر از آن سردرمی‌آورم.

ستین در پاسخ به این سؤال که چرا بارسلونا مانند گذشته بازی نمی‌کند، اظهار داشت: هر بازی با دیگری فرق دارد. ما در تمام آنها با تمام توان‌مان تلاش و همه شیوه‌ها را امتحان کردیم، از وسط، از کناره‌ها اما بعضی از تیم‌ها مانند اتلتیکو و سویا که خط دفاعی قویتری دارند برای ما مشکلات بیشتری ایجاد کرده‌اند. امشب اما ما یک بازی خوب ارائه کردیم و من دوست داشتم که پیش از این‌ها چنین عملکردی می‌داشتیم.

سرمربی سابق بتیس در پاسخ به این سؤال که آیا تیمش بدون وجود VAR و برخی دیگر از اشتباهات داور، اکنون صدرنشین جدول لالیگا بود، گفت: من فکر می‌کنم که VAR قرار بوده ابزاری باشد که عدالت را در فوتبال برقرار می‌کند اما به نظرم این ابزار هم برای تعبیر اتفاقاتی که در بازی رخ می‌دهد کافی نیست.

ستین در پایان در جواب این پرسش که آیا فکر می‌کند داور بازی رئال مادرید بیلبائو روی ماتا، بازیکن بیلبائو خطای پنالتی شد و اینکه آیا پنالتی اعلام شده به سود رئال مادرید صحیح بود هم اظهار داشت: من به خیلی چیزها توجه می‌کنم اما الان وقت نظر دادن درباره آنها نیست.

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: