پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال، برای مهدی طارمی امشب، بسیار ویژه و خاص است. او یک فصل در ریوآوه پرتغال توپ می‌زند، فصلی که در شرایط خوب برای او به پایان می‌رسد، با گل‌هایی که او برای ریوآوه به ثمر رساند، حالا در لیگ پرتغال طارمی مشتریان فراوانی دارد.

این تیم در آخرین دیدار خود در این رقابت‌ها به مصاف تیم بواویستا می‌رود. مهدی طارمی تا اینجای کار ۱۶ گل برای تیمش به ثمر رسانده و امیدوار است در دیدار پایانی، سه رقیب خود را برای کسب عنوان آقای گلی پشت سر بگذارد.

طارمی آنقدر برای ریوآوه خو بازی کرده که سرمربی این تیم کارلوس کاروالیال از عملکرد درخشان او تقدیر کرده است. او پیش از برگزاری آخرین مسابقه ریوآوه گفت: طارمی بازیکنی است که به تیم خیلی کمک کرد و تیم ما هم به این مهام کمک‌های زیادی کرد.

کارلوس از این هم فراتر رفت و به نکته‌ای جالب اشاره کرد که گل مصاحبه هم محسوب می‌شود: «شاید اگر مهدی مصدوم نمی‌شد و چند وقتی را دور از تیم سپری نمی‌کرد، امروز او آقای گل لیگ پرتغال بود.» ادعایی که مسلماً به دل طارمی هم می‌نشیند و او را به آینده اش در پرتغال امیدوارتر می‌کند.

روزنامه «رکورد» پرتغال هم صفحه نخست امروز شنبه خود را به هفته پایانی لیگ این کشور و رقابت چهار مدعی کسب عنوان آقای گلی اختصاص داده است. این روزنامه با ذکر نام مهدی طارمی، تیتر زد: پیزی (۱۸ گل)، پائولینو و وینیسیوس (۱۷ گل) و طارمی (۱۶ گل) آخر این هفته برای کسب کفش طلای مسابقات نبرد می‌کنند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: