پایگاه خبری خانه فوتبال:

در حالیکه اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال همراه مهدی تاج رییس مستعفی فدراسیون فوتبال، امروز و در محل فدراسیون تشکیل جلسه داده‌ بودند تا درباره پرونده ویلموتس با هم صحبت کنند، گویا یک جلسه غیررسمی هم با حضور این نفرات تشکیل شده است.

آنطور که روزنامه جام جم نوشته است اعضای هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال به صورت پنهانی در دفتر کار مهدی تاج روبه‌روی پارک ملت تشکیل جلسه دادند. محور این جلسه ماجرای خبر ضبط اموال آنها و پرداخت پول غرامت ویلموتس بود. مهدی تاج و تمام حاضرین در این جلسه ساعتی بحث کردند و در نهایت به نتیجه مشخصی رسیدند. حرف یک‌صدای آنها این بود؛ «یک یورو از پول ویلموتس را هم نمی‌دهیم.» مهدی تاج در آخرین مصاحبه‌اش به کنایه گفته بود «مگر درآمدهایمان را به خودمان داده‌اند که حالا پول قرارداد ویلموتس را بدهیم؟»

این روزنامه به صحبتهای مهدی تاج در این جلسه هم اشاره کرده و از قول او نوشته: در قوانین فیفا و afc هست؛ عوایدی که مدیران و روسا نصیب فوتبال می‌کنند، متضمن پرداخت بدهی‌های آنهاست و این یعنی حق با ماست، چون درآمد زیادی برای فوتبال داشتیم.» اعضای هیات‌رئیسه در جلسه یک حساب و کتاب مالی کردند و گفتند در 8 سال گذشته حدود 30 میلیون دلار برای فدراسیون درآمدزایی شده و به همین دلیل نباید یک یک سنت هم به ویلموتس بدهند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: