پایگاه خبری خانه فوتبال:

معاون باشگاه استقلال گفت: باشگاه استقلال با صلاحدید خودش اقدام به مذاکره با بازیکنان کرده، البته پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه بسته است و ابتدا باید پنجره باز شود تا ببینیم تکلیف چه می‌شود.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، احمد مددی در جریان جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال اظهار داشت: باشگاه استقلال با صلاحدید خودش اقدام به مذاکره با بازیکنان کرده، البته پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه بسته است و ابتدا باید پنجره باز شود تا ببینیم تکلیف چه می‌شود.
وی در خصوص اینکه استقلال برای تکمیل لیست آسیایی خود فقط 8 روز مهلت دارد و چه زمانی پنجره باز می‌شود، عنوان کرد: پنجره نقل و انتقالاتی ما به زودی باز می‌شود. مبلغی باید به یکی از طلبکاران خارجی( بویان) پرداخت کند و بعد از آن پنجره‌ها باز خواهد شد.
معاون باشگاه استقلال در خصوص اینکه آیا سرانجام مجیدی لیستی به باشگاه داده یا خیر گفت: واقعا لیستی از طرف کادر فنی به باشگاه داده نشده است. 
وی در خصوص اینکه مجیدی مدعی شده لیست را به باشگاه داده اظهار داشت: نه اینگونه نیست.
مددی در خصوص تمدید قرارداد بازیکنان استقلال و ارقام سنگینی که بازیکنان به باشگاه‌ها پیشنهاد داده‌اند عنوان کرد: بله این واقعیت دارد، عددهای پیشنهادی واقعا غیر معقول است.
وی در پاسخ به این سوال که آیا در جریان بازگشت استراماچونی است یا خیر گفت: من در جریان این موضوع نیستم.

معاون استقلال در خصوص اینکه آیا مدیران استقلال برای تخفیف به ایتالیا رفته بودند یا برای مذاکره تصریح کرد: من فکر می‌کنم صحبت‌های سعادتمند را یکبار دیگر بشنوید متوجه می‌شوید که شفاف سازی صورت گرفته است.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: