پایگاه خبری خانه فوتبال:

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد فردا نامه عدم همکاری‌اش با این باشگاه را به مسئولان این باشگاه ارائه خواهد کرد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، یحیی گل محمدی در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس اعلام کرد: فردا نامه عدم همکاری‌ام با باشگاه پرسپولیس را به مسئولان ارائه خواهم کرد و بعد از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا نیز از پرسپولیس جدا خواهم شد.
تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس در حال برگزاری است.

یحیی گل‌محمدی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هفته پیش تمرینات را بعد از چند روز استراحت شروع کردیم و درگیر نقل و انتقالات هم بودیم. با توجه به اتمام مسابقات باید خودمان را برای لیگ قهرمانان آسیا آماده می‌کردیم. دو ماموریت داشتیم حفظ بازیکنان قدیمی که تیم را قهرمان کردند و جذب بازیکنان جدید.

وی ادامه داد: برخی بازیکنان مثل استوکس، علیپور و ترابی جدا شدند و مصدوم هم داشتیم. انرژی زیادی در این هفته از ما گرفته شد و اکثر تمرینات ما ناقص و بدون حضور کامل بازیکنان بود. بشار رسن امروز به تمرین می‌آید اما بازیکنان خوبی مثل ترابی و علیپور را از دست دادیم که دوست داشتیم در کنارمان باشند و در آسیا بازی کنند و از آنها تشکر می‌کنیم. یک سری مشکلات نقل  و انتقالاتی باعث شد که تمرین کاملی با بازیکنان نداشته باشیم. ذهن هواداران را نمی‌خواهم ناراحت کنم اما مشکلاتی داریم که قابل بیان نیست. 
سرمربی پرسپولیس عنوان کرد: باید بعد از اتمام لیگ تمرکزمان روی تمرینات باشد و آنقدر دیر جنبیدیم و معطل کردیم که این اتفاقات برایمان افتاد. در نقل و انتقالات باید دنبال بازیکن باشیم، یک هفته دیگر بازی داریم اما هنوز تمرین کاملی با بازیکنان نکرده‌ایم و تیم های رقیب بازیکنان خوب برزیلی گرفته‌اند که به اندازه دو فصل بودجه ما دستمزد می‌گیرند. ما یک سری مشکلات پیش پا افتاده داریم حل نشده و فقط دروغ شنیدیم. بعد از آسیا هم نامه عدم همکاری‌ام را به باشگاه می‌‌فرستم. 

گل محمدی خاطرنشان کرد: مشکلات زیادی داریم و قرار بوده به بازیکنان جدید پرداختی داشته باشیم اما رخ نداده و بازیکن از جیب خودش پول رضایت نامه داده و چک کشیده است و هر لحظه زنگ می‌زنند به من می‌گویند با این شرایط نمی‌توان کار کرد. باشگاه خودش با اسپانسر می‌داند چه کند افراد تصمیم گیر باید جوابگو باشند. دیدید که این افراد چقدر دیر به تمرین آمدند. قرار بود پرداختی را بدهند و تسویه شود. قرار بود رسول پناه به قولش عمل کند اما این کار را نکرد و این طور نمی‌شود کار کرد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: