پایگاه خبری خانه فوتبال:

پرسپولیسی‌ها دومین روز اردوی خود در کشور قطر را پیگیری کردند و این بار هم شانس تمرین داشتند. اتفاقاتی در این اردو رقم خورد که می‌توانید بخشی از آن را در همین گزارش بخوانید.

پست یحیی همه را غافلگیر کرد

یحیی گل‌محمدی قبل از خروج از ایران گفته بود از پرسپولیس جدا می‌شود، اما در یک پست اینستاگرامی اعلام کرد، می‌ماند و بعد از لیگ قهرمانان، تیمش را برای سوپرجام و سپس فصل بیستم مهیا می‌کند. بازیکنان غافلگیر شدند زیرا فکر می‌کردند چنین پستی را بعد از پایان رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا منتشر کند ولی همه آن‌ها غافلگیر شدند و البته خوشحال از اینکه یحیی ماندنی است.

قرنطینه روی اعصاب

پرسپولیسی‌ها اصلاً حق خروج از هتل تیم را ندارند و تحت تأثیر قوانین سختگیرانه مبارزه با کرونا قرار دارند. البته بازیکنان تیم، شرایط را درک می‌کنند، اما این مدل از قرنطینه، روی اعصاب همه بازیکنان است. آن‌ها نمی‌دانند که چطور باید اوقات خود را سپری کنند. در ایران که بودند، هیچ محدودیتی برای ان وجود نداشت ولی حالا آنجا شرایط متفاوت است.

خوشحالی افشین!

افشین پیروانی سرپرست و مدیر تیم فوتبال پرسپولیس یکی از خوشحال‌ترین افراد ممکن است زیرا دیگر نیازی به حراست و پیگیری غیبت بازیکنان در هتل ندارد. هیچ یک از اعضای تیم اجازه خروج از هتل را ندارند و به همین خاطر، پول تو جیبی هم به دردشان نمی‌خورد. اولین بار است که کسی برای دریافت پول توجیبی سراغ افشین نرفته و او از این بابت نیز خوشحال است. جالب اینکه یکی از بازیکنان می‌گفت: «داشتم مسافر قطر می‌شدم، به صد نفر قول دادم برای‌شان سوغاتی می‌برم، حالا نمی‌دانم با این وضعیت چه کار کنم!»

استراماچونی سوژه پرسپولیسی‌ها

ماجرای بازگشت استراماچونی به استقلال، یکی از سوژه‌های جذاب و هیجان‌انگیز برای پرسپولیسی‌ها به حساب می‌آید. آن‌ها هم مدام در این مورد صحبت می‌کنند و نظرات‌شان را می‌گویند. جالب اینکه برخی بازیکنان از طریق رفقای استقلالی خود پیگیر اخبار مربوط به مربی ایتالیایی هستند. بحث بازگشت استراماچونی حسابی داغ شده و به همین علت در اردوی سرخ‌ها، در این مورد بین بازیکنان بحث‌هایی مطرح می‌شود.

آنالیز سخت یحیی

گل‌محمدی برای بازیکنانش، شرایط سه حریف لیگ قهرمانان آسیا را به صورت آنالیز‌های جداگانه و کامل، توضیح داده و از آن‌ها خواسته روی موارد ذکر شده، تمرکز کنند. آنالیز‌ها برای بازیکنان به صورت پرونده‌های کوچک تدوین شده و نشان از حساسیت یحیی روی این بازی‌ها دارد.

نگرانی از محرومیت

بازیکنان پرسپولیس همچنین اخبار مربوط به شکایت برانکو ایوانکوویچ را دنبال می‌کنند. آن‌ها نگران حتمی شدن محرومیت باشگاه هستند. اگر پرسپولیس از پنجره نقل و انتقالات محروم شود، معلوم نیست سرنوشت خرید‌های فعلی این باشگاه به کجا می‌کشد. سرخ‌ها فعلاً درگیر این پرونده هستند و در موردش، در زمان صرف غذا زیاد صحبت می‌کنند.

تست‌ها منفی شد

اعضای تیم فوتبال پرسپولیس ایران پس از حضور دوحه قطر تست کرونا دادند که شرایط خاصی هم داشت زیرا در قسمت VIP فرودگاه بین‌المللی آن کشور تست‌ها انجام شد. دیروز یکی از مسئولان باشگاه به ما گفت جواب همه تست‌ها منفی است و آن‌ها مشکلی برای حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ندارند. از آنجا که مهدی شیری نشانه‌هایی از کرونا داشت و در تهران ماند، برخی از اعضای تیم بیم آن را داشتند که تست خودشان هم مثبت شود ولی این‌طور نبود و سرخ‌ها با خیال راحت به کارشان ادامه می‌دهند.

کار سخت پرسپولیس

سرخ‌ها برای بازی فردا شب مقابل التعاون آماده می‌شوند و تمرینات خود را دنبال می‌کنند. آن‌ها در این مسابقات دو بازی انجام داده‌اند و تنها یک امتیاز کسب کرده‌اند. حالا در ادامه راه باید به مصاف التعاون عربستان، الشارجه امارات و الدحیل قطر بروند تا تکلیف صعودشان از این گروه مشخص شود.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: