پایگاه خبری خانه فوتبال:

بعد از آنکه احمد مددی معاون باشگاه استقلال در مصاحبه با روزنامه فرهیختگان مدعی شد درخواست مالی کریمی برای تمدید قرارداد،  مبلغی کلان و نادر است، کریمی پاسخ صحبتهای مددی را داد و اعلام کرد که اصلا با استقلال درباره مسائل مالی صحبت نکرده است.

کریمی به ورزش سه گفته:" تنها درخواستم پرداخت دستمزد و حقوقم از باشگاه بوده و هرگز مبلغ اضافه ای را درخواست نکردم. تماس هایی با برخی اطرافیانم گرفته شده و گفته اند علی کریمی بیاید راضی اش می کنیم اما هرگز من راجع به مساله مالی و عدد قرارداد حرفی نزدم"

کریمی مدعی شده از قبل به باشگاه استقلال گفته بود که در پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد منتهی معاون ورزشی استقلال نظر دیگری دارد. مددی که با خبرگزاری میزان صحبت کرده گفته:" دو مرتبه با ایجنت کریمی حرف زدیم. دفعه اول او گفت علی به کردان رفته و سری دوم هم به ما اعلام کرد طلب خودش و مدیر برنامه‌هایش باید در ابتدا به حساب آنها واریز شود و سپس مذاکرات را ادامه بدهیم."

اگر صحبتهای معاون استقلال درست باشد، نشان دهنده این است که موضع کریمی و مدیر برنامه‌هایش درباره استقلال یکی نبوده است و این سوال مطرح می‌شود که چرا وقتی کریمی گفته علاقه‌ای به ماندن در استقلال ندارد، مدیر برنامه‌های او گفته استقلال اول باید مطالبات این بازیکن را بدهد و بعد پای میز مذاکره با او بنشیند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: