پایگاه خبری خانه فوتبال:

مهدی روحی که در روزهای اول حضور احمد سعادتمند در استقلال، مشاور اصلی او محسوب می‌شد و حتی حکم معاون ارتباطات باشگاه استقلال را از او گرفته بود، نهایتا و بعد از اتفاقاتی که باعث شد باشگاه استقلال حکم صادر شده برای او را رسانه‌ای نکند و مشکلاتی که بین او وزارت ورزش هم ایجاد شد، نه تنها از سعادتمند فاصله گرفت بلکه حالا یکی از منتقدان او به شمار می‌آید. در واقع سعادتمند از روحی حمایت نکرد تا او توسط سعادتمند کنار گذاشته شود.

روحی به تازگی در استوری اینستاگرامش از سعادتمند به خاطر افزایش 400 درصدی! قرارداد بازیکنان استقلال گلایه کرده و او برای بستن استقلال فصل 1400/99، نزدیک به 100 میلیارد تومان هزینه کرده است.

اولین نکته مهم در استوری مشاور سابق مدیرعامل استقلال، اشاره او به هزینه نسبتا کم استقلال فصل گذشته است. تیمی که امیرحسین فتحی به عنوان مدیرعامل و علی خطیر به عنوان معاون ورزشی آن را بستند و با داشتن سرمربی سرشناسی مثل استراماچونی، هزینه بستن آن حداکثر 28 تا 30 میلیارد تومان شد.

روحی در استوری‌اش اگر چه اشاره‌ای به جزئیات قراردادهای جدید نکرده اما برخی اطلاعات حاکی از آن است که سه بازیکن کلیدی استقلال، شرایط عجیبی برای ادامه همکاری با این تیم داشته و دارند. 

یکی از نفرات کلیدی استقلال، متممی در قراردادش ایجاد کرده که نه تنها رقم قرارداد او برای فصل جدید و فصل بعدش را حسابی افزایش داده بلکه به خاطر این متمم، قرارداد فصل گذشته‌اش هم دستخوش تغییر شده و رقم قابل توجهی به حساب این بازیکن واریز خواهد شد.

دیگر بازیکن کلیدی آبی‌ها به درخواست 15 میلیاردی مدیران باشگاه برای ادامه همکاری هنوز پاسخ مثبت نداده است و رقم بالاتری مدنظر دارد و یکی دیگر از چهره‌های کلیدی تیم هم پیشنهادی 30 میلیارد تومانی برای دو فصل به باشگاه داده است. بازیکن دیگری که سال گذشته به زور 800 میلیون تومان گرفته امسال برای فصل بعد متممی امضا کرده که یک میلیارد و دویست میلیون تومان به قرارداد فصل بعدش( در حالیکه قرارداد داشت) اضافه کرده و فصل بعدی‌اش هم دو میلیارد تومان شده است. افزایشی که بیش از صد در صد است. 

این بریز و بپاش‌های سعادتمند که مشاور سابق او هم به آن اشاره کرده، می‌تواند کار را برای مدیرعامل بعدی استقلال، شدیدا سخت کند. فعلا که سعادتمند امیدوار است با این هزینه‌ها و البته آوردن استراماچونی، هم عمر مدیریتی‌اش در استقلال را افزایش دهد هم اینکه مقبولیت و اعتبار بیشتری برای خودش بین هواداران تیمش بدست آورد. روحی از نهادهای نظارتی خواسته وارد شوند.

قراردادهای باشگاههای استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تراکتور با بازیکنان سرشناس امسال منحنی صعودی شدیدی داشته است و بازیکنان جدید ارقام نجومی طلب می‌کنند و بازیکنانی که فصل بعد قرارداد دارند، به دنبال متمم برای قرارداد سال بعد یا سالهای بعد و حتی فصل قبل شده‌اند! افزایش‌هایی بالای دویست و سیصد و به قول مهدی روحی، ۴۰۰ درصد!

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: