پایگاه خبری خانه فوتبال:

کاظم مفاخری مدیرعامل باشگاه وچان کردستان در گفتگو با خبرنگار ما درباره شروع زودهنگام این باشگاه در بازار نقل و انتقالات گفت: تیم ما فصل گذشته یکی از مدعیان قهرمانی بود اما شرایط کرونا پیش آمد و لیگ تعطیل شد و نایب قهرمان شدیم؛ اما امسال به لحاظ پتانسیل که از سال گذشته توانسته‌ایم شاکله اصلی را حفظ کنیم و به جز از دست دادن دو سه بازیکن، تیم‌مان را برای قهرمانی شکل داده‌ایم و در این راستا، نقل و انتقالات را بسیار زودتر از سایر تیم‌ها انجام داده‌ایم. البته در دنیای فوتبال شروع ما زودهنگام نیست اما در بحث فوتبال بانوان این‌چنین است وگرنه باید از خردادماه نقل و انتقالات تیم ما انجام می‌شد.

وی درباره جدایی سمیه شهبازی و انتخاب سرمربی فصل جدید افزود: به صورت قطعی هنوز سرمربی فصل آینده ما مشخص نشده اما ما وارد مذاکه شده‌ایم دو گزینه نهایی پیش‌روی خود داریم؛ یک گزینه از مربیان مرد هستند که با توجه به تجربیات‌شان و تسلط به دانش روز ما با ایشان مذاکره داشتیم و گزینه دیگر هم از مربیان خانم هستند که انشالله به زودی تصمیم نهایی را خواهیم گرفت. درباره خانم شهبازی هم باید بگویم که ایشان پیش از ما سرمربی تیم بودند و در واقع سکان هدایت آذرخش کردستان را برعهده داشتند و سپس که مجموعه وچان مسئولیت را برعهده گرفت با ایشان ادامه دادیم اما منتخب مجموعه ما نبودند.

مفاخری در واکنش به حواشی انتقال جنجالی منا حمودی به وچان گفت: متاسفانه در بحث فوتبال این موضوعات طبیعی است و برای همین نیز ما حساسیت و واکنشی نداشتیم؛ بعضی از تیم‌ها اگر بخواهند قوی در میدان حاضر شوند، تیم‌های دیگر به دنبال حاشیه‌سازی هستند اما ما جلوی این حواشی خواهیم ایستاد. خانم حمودی را با توجه به فرآیند تشریفات قانونی به عنوان بازیکن آزاد جذب کرده‌ایم و پیش از جذب ایشان استعلامات لازم را از سازمان لیگ دریافت داشتیم و سپس با خانم حمودی قرارداد امضا کردیم.

مدیرعامل وچان کردستان درباره صحبت‌های مسئولان باشگاه شهرداری بم گفت: قرارداد خانم حمودی با تیم ما پذیرفته شده است و برای ما در فصل آینده بازی خواهند کرد؛ ایشان یکی از بازیکنان خوب فوتبال بانوان است که ما با برنامه‌ریزی ویژه جذب‌شان کرده‌ایم. این موضوع تنها یک بحث حاشیه‌ای بود که نه حقوقی و نه قانونی نتوانستند صحبتی را مطرح کنند بلکه فقط سرمربی تیم شهرداری بم با حاشیه‌سازی این موضوع را پیگیری کرده بود اما هیچ مشکلی در قرارداد منا حمودی وجود ندارد.

کاظم مفاخری درباره سقف قرارداد تیمش برای فصل جدید گفت: سقف قرارداد در تیم ما را واقعا نمی‌توانیم بگوییم و اصلا با قرارداد آقایان قابل مقایسه نیست؛ ما اگر وارد فوتبال بانوان شده‌ایم از این جهت که انشالله فوتبال بانوان نیز ارتقا پیدا کند. خوشبختانه از میان بازیکنان تیم ما، 9 بازیکن عضو تیم ملی بزرگسالان فوتبال بانوان هستند و در حال رایزنی با یکی دیگر از بازیکنان ملی‌پوش هستیم تا بتوانیم وی را در فصل آتی در اختیار داشته باشیم. درباره سقف قرارداد هم باید بگویم که ما قراردادی بیشتر از 100 میلیون تومان نداریم!

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: