پایگاه خبری خانه فوتبال:

یحیی گل محمدی سرمربی تیم پرسپولیس در نشست خبری پس از بازی با الشارجه حضور یافت و در ابتدای صحبت هایش گفت: بازی خیلی مهمی بود و خداراشکر که توانستیم به عنوان تیم اول راهی مرحله بعد شویم. خیلی به موقع گل زدیم و شروع طوفانی داشتیم و توانستیم در ابتدای بازی گل بزنیم و این کارمان را راحت کرد. فشار را کم نکردیم و دوست داشتیم به گل های بیشتری دست پیدا کنیم. ذهنیت بازیکنان برای این بازی عالی بود و انگیزه ای که نشان دادند فوق العاده بود.
وی افزود: از تک تکشان تشکر می‌کنم، فشار زیادی را به خاطر نزدیکی مسابقات متحمل می‌شوند و به خاطر بعضی مصدومیت ها و یکی دو بازیکن ما هم با مصدومیت بازی کردند. یک بازیکن با پای شکسته بازی کرد و این ها قابل احترام است. به تک تکشان خسته نباشید و خدا قوت می‌گوییم، بازیکنان باعث افتخار تیم ما و هواداران هستند و از این که توانستند دل هواداران را شاد کنند، از تک تکشان تشکر می‌کنم. از هواداران تشکر می‌کنم، انرژی مثبتی که در فضای مجازی دادند خیلی به ما کمک کرد و با احساس خوب ما را به زمین فرستادند. امیدوارم در ادامه هم موفق باشیم.
یحیی گل محمدی در پاسخ به این سوال که آیا با شناخت نقاط ضعف توانستند به حریف ضربه بزنند یا خیر، گفت: آنالیز خوبی داشتیم و جا دارد از گروه آنالیز تشکر کنیم. گل هایی که زدیم روی کارهای تمرینی بود و البته زیاد هم فرصت تمرین نداشتیم. به صورت تئوری این مسائل را گوشزد کردیم و بازیکنان با تمرکز بالا چیزهایی که گفتیم را عمل کردند. فکر کنم تمرکز بازیکنان در طول بازی دیدنی بود و می‌شد حس کرد که همگی با تمرکز و انرژی بالا بازی می‌کنند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: