پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال، سعید حسین پور، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس تهران درباره شروع تمرینات سرخ‌ها برای آغاز مجدد لیگ برتر بیان کرد: خدا را شکر تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و آماده برگزاری رقابت‌های لیگ برتر هستیم. در ۲ هفته گذشته زیر نظر کادرفنی تمرینات مناسبی را پشت سر گذاشتیم و به ۸۰ درصد آمادگی رسیده ایم.

او افزود: در بیشتر کشور‌های دنیا، فوتبال آغاز شده و خوشحالم که لیگ برتر نیز از چند روز دیگر شروع می‌شود و تمام تلاش مان را می‌کنیم تا چهارمین قهرمانی پیاپی مان را نیز بدست آوریم. سخت است، اما تلاش می‌کنیم تا پوکر کرده و دل هواداران را شاد کنیم. هنوز ۹ بازی باقی مانده و قهرمانی ما قطعی نشده است، اما با کسب نتیجه خوب در ۴ - ۵ بازی آینده می‌توانیم قهرمانی مان را قطعی کنیم.

حسین پور ادامه داد: روز گذشته نیز دیدار تدارکاتی با سایپا برگزار کردیم که خوب بود و به برد رسیدیم، هرچند ۲ - ۳ موقعیت خوب دیگر داشتیم که به گل تبدیل نشد. ۱۰ امتیاز اختلاف با رقبا خوب است، اما این اختلاف امتیاز با ۲ - ۳ بازی می‌تواند جبران شود و نتیجه را تغییر دهد. نباید بازی‌ها را به راحتی از دست دهیم تا امتیازات نزدیک شود و باید در همان ابتدا قهرمانی را مسجل کنیم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس تهران در پایان گفت: کسب چهارمین قهرمانی در لیگ عالی است و این رکورد دست نیافتنی خواهد شد. ۲ سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم و صلاحدید باشگاه است که بمانم یا به صورت قرضی به تیم دیگری بروم یا خیر.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: