پایگاه خبری خانه فوتبال:

محمد نادری که در اولین انتقال بعد از محرومیت قرمزها بعد از باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی این تیم در دوران حضور برانکو ایوانکوویچ به این تیم پیوست با توجه به نمایش موفقی که در این تیم داشت توانست بار دیگر آنها را مجاب به مذاکره با باشگاه کورتریک بلژیک برای تمدید این قرارداد کند.

مدافع چپ تکنیکی پرسپولیس البته بعد از پایان قرارداش در فصل نوزدهم با یک سردرگمی بزرگ مواجه شد و مذاکرات از سوی باشگاه برای ادامه همکاری صورت نگرفت تا شایعات درباره جدایی اش شکل گیرد. اکنون اما گفته می شود این مذاکرات طی روزهای آینده دنبال خواهد شد و با توجه به تاکید یحیی گل محمدی به سرپرست باشگاه در جلسه ای که در دوحه قطر و اردوی پرسپولیس داشتند، رسول پناه تلاش می کند تا در چند روز آینده قرارداد نادری را تمدید کند.

با تمدید قرارداد احتمالی از سوی محمد نادری با پرسپولیس این تیم که پیش از این با سعید آقایی نیز به توافق رسیده بود در این جناح فصل را ایده آل دنبال خواهد کرد و با سرمایه دو چپ پای قابل اعتماد و اضافه شدن احتمالی محمد انصاری در ادامه شرایط فوق العاده ای خواهد داشت.

درباره مبلغ رضایت نامه نادری صحبت های زیادی مطرح می شود، برخی منابع در داخل باشگاه پرسپولیس می گویند، باشگاه کورتریک در پاسخ به مکاتبه امور بین الملل پرسپولیس برای دریافت رضایت نامه مبلغ 80 هزار یورو را اعلام کرده اند که این باشگاه تلاش می کند این مبلغ را به 50 هزار یورو کاهش دهد. اما برخی منابع خبری معتقد هستند که کورتریک بدون دریافت مبلغی حاضر است رضایت نامه نادری را صادر کند. حال باید منتظر ماند و دید باشگاه پرسپولیس برای دریافت رضایت نامه این مدافع چپ باتکنیک چه توافقی با باشگاه کورتریک و محمد نادری انجام خواهد داد.

محمد نادری که از فولاد، تراکتور سپاهان و استقلال پیشنهادات مالی خوبی دارد قبل از سفر پرسپولیس به قطر در جلسه ای با یحیی گل محمدی توافق کرده بودند که در پرسپولیس ماندگار شود.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: