پایگاه خبری خانه فوتبال:

پاختاکور  با کسب 12 قهرمانی پرافتخارترین تیم ازبکستان به شمار می رود و فصل گذشته هم موفق شد به مانند پرسپولیس در لیگ این کشور به مقام قهرمانی برسد،به عبارتی می توان جدال 2 تیم را مصاف قهرمان های فوتبال ازبکستان و ایران دانست.

پاختاکور ملی پوشان سرشناسی را در اختیار دارد که در آخرین بازی دو تیم در ترکیب پاختاکور حضور داشتند.

جلال الدین ماشاریپف هافبک خلاق و بازیساز تیم ملی ازبکستان مطرح ترین ستاره تیم پاختاکور است، این بازیکن چند فصلی است که در این تیم توپ می زند و در سال های گذشته بارها مقابل نمایندگان ایران بازی کرده است. این هافبک خلاق در جریان بازی های این تیم نقش تاثیرگذاری در میانه زمین داشت و در برتری سه بر صفر پاختاکور بر شهرخودرو دو پاس گل به همبازیانش داده بود. 

قطعا مهار این ستاره تاثیرگذار زهر حملات حریف را خواهد گرفت و اگر هافبک های پرسپولیس بتوانند جنگ میانه میدان را پیروز شوند و هافبک های حریف را از جریان بازی خارج کنند شانس زیادی برای برتری در این دیدار خواهند داشت.

ایگور سرگیف مهاجم ملی پوش ازبکستانی دیگر بازیکن تاثیرگذار پاختاکور است . این بازیکن در تمام 7 بازی گذشته برای تیمش به میدان رفته است و با به ثمر رساندن 2 گل بهترین گلزن تیمش در این رقابت ها محسوب می شود.

یکی دیگر از بازیکنان خطرناک پاختاکور، دراگان چران بازیکن شماره 10 این تیم است که یکی از ستاره های حریف ازبکستانی در خط حمله محسوب می شود و تا این مرحله مسابقات 2 گل به ثمر رسانده است. 

آنچه مشخص است قطعا کادر فنی و در راس آن یحیی گل محمدی با آنالیز دقیق بازی های گذشته این تیم تذکرات لازم را به مدافعان پرسپولیس داده اند تا به خوبی بتوانند او را مهار کنند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: