پایگاه خبری خانه فوتبال:

آینده ژان کلر تودیبو مدافع فرانسوی بارسا احتمالا در لیگ انگلیس و باشگاه اورتون خواهد بود. مدافعی که در فهرست مازاد رونالد کومان قرار دارد.

تودیبو ژانویه 2019 از تولوز به بارسلونا پیوست. در مدت زمانی حضورش در بارسا، او نتوانست مربیان را به خود متقاعد کند و پس از مدت ها نیمکت نشینی، زمستان گذشته به صورت قرضی به شالکه پیوست. قرارداد او قرضی با بند خرید 25 میلیون یورویی بود. رقمی که با توجه به شرایط پس از شیوع کرونا، پرداختش از سوی باشگاه آلمانی صورت نگرفت.

به این ترتیب تودیبو به بارسا بازگشت ولی باشگاه کاتالان که برای جذب مهره های مدنظرش، نیاز به پول دارد، به فروش تودیبو فکر می کند.

طبق ادعای لو 10 اسپورت، باشگاه اورتون با مالکیت فرهاد مشیری که چند ماه پیش نیز علاقه مند به جذب تودیبو بود، این روزها در حال مذاکره مجدد برای این بازیکن است.

باشگاه اورتون برنامه های جاه‌طلبانه‌ ای دارد و با جذب بازیکنانی باکیفیت شروع بسیار خوبی در لیگ برتر داشته و با هدایت کارلو آنچلوتی سه برد متوالی در شروع لیگ برتر کسب کرده است. اورتون رویای کسب سهمیه لیگ قهرمانان و کسب یک جام در فصل جاری را دارد.

جذب تودیبو که چندی پیش لوتار ماتیوس از او به عنوان بهترین مدافع جوان حال حاضر اروپا یاد کرد نیز در راستای همین اهداف صورت خواهد گرفت. در این بین اما همه چیز به سادگی میسر نخواهد بود.

رابطه دو باشگاه پس از انتقال دینیه، گومس و سانتی مینا از بارسا به اورتون بسیار خوب است و به نظر می رسد به فاصله 5 روز تا پایان نقل و انتقالات تابستانی و در صورت رسیدن به توافق مالی، تودیبو راهی اورتون شود.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: