پایگاه خبری خانه فوتبال:

مهدی مهدی‌پور، هافبک سال‌های اخیر ذوب‌آهن، چندی پیش با حضور در هیات فوتبال استان اصفهان قراردادش را به صورت یک طرفه با این باشگاه فسخ کرد تا بتواند به صورت آزاد با سایر تیم‌ها وارد مذاکره شود.

این اتفاق در شرایطی رخ داد که پیش تر نیز دانیال اسماعیلی فر و احسان پهلوان نیز از جمع سبزپوشان اصفهانی جدا شده بودند و باشگاه جدایی آنها را غیرقانونی اعلام کرده بود.

البته تفاوتی که در جدایی اسماعیلی فر و پهلوان با جدایی مهدی پور وجود داشت، این بود که دو بازیکن اول به دلیل اینکه نیم فصل دیگر قرارداد داشتند ولی با باشگاه در مورد مسائل مالی توافق نکرده بودند، راه جدایی در پیش گرفتند ولی مهدی مهدی پور به دلیل دریافت مطالباتش در چارچوب زمانی اعلام شده از سوی باشگاه، اقدام به فسخ کرده است.

با این حال باشگاه ذوب آهن که این اقدام مهدی‌پور را غیر قانونی می‌داند از او بابت فسخ یک طرفه قراردادش به فدراسیون فوتبال شکایت کرده و قرار است این پرونده در کمیته تعیین وضعیت مورد بررسی قرار بگیرد.

مهدی پور بی شک یکی از اهداف جذاب پنجره تابستانی به شمار می رود و باید دید کدام تیم را برای ادامه فوتبال خود انتخاب خواهد کرد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: