پایگاه خبری خانه فوتبال:

پرسپولیس عملکرد بسیار خوبی در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ داشته و توانسته به عنوان تنها نماینده ایران به مرحله نیمه‌نهایی این مسابقات برسد و حالا فرصت صعود به فینال این رقابت‌ها را هم دارد؛ اتفاقی که می‌تواند درآمدی هنگفت را به خزانه این باشگاه واریز کند.

سرخ‌ها تا قبل از بازی با پاختاکور چهار پیروزی در مقابل التعاون، السد و الشارجه به دست آوردند که همین برد‌ها رقم ۲۰۰ هزار دلار را برایشان به همراه داشت. همچنین صعود از مرحله گروهی و یک‌هشتم نهایی آن‌ها را صاحب ۲۵۰ هزار دلار کرد تا به همراه ۱۰ هزار دلار از تساوی برابر الشارجه در دور رفت، رقم درآمد آن‌ها به ۴۶۰ هزار دلار برسد.

حالا پرسپولیس توانسته با ۲ گل پاختاکور را شکست دهد، ۵۰ هزار دلار بابت پیروزی و ۲۵۰ هزار دلار بابت حضور در مرحله نیمه‌نهایی به دست می‌آورد تا مجموع درآمدزایی اش ۷۶۰ هزار دلار شود. رقمی که البته در صورت صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا تا ۲/۸ میلیون دلار افزایش خواهد یافت و سرخ‌ها را با وضعیت بسیار خوبی مواجه خواهد کرد. این مبلغ بسیار وسوسه‌انگیز است و می‌تواند مشکلات بسیاری از باشگاه پرسپولیس حل کند.

گفته می‌شود پرسپولیس به دنبال آن است که بدهی مربیان خارجی و ماریو بودیمیر را از طریق همین پاداش کنفدراسیون فوتبال آسیا پرداخت کند. مبلغ ۲/۸ میلیون دلار هر تیم ایرانی را وسوسه می‌کند و امروز (شنبه) پرسپولیس این فرصت را دارد که به این پاداش رؤیایی حمله کند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: