پایگاه خبری خانه فوتبال:

در شرایطی که روز گذشته، اعضای هیئت مدیره این باشگاه، به توافق نهایی با محمود فکری کاپیتان سابق این باشگاه و سرمربی نساجی رسیدند، موضوع عقد قرارداد با وی هنوز به نتیجه نرسیده است.

مسئولان نساجی به خبرنگار ورزش سه گفته اند که تا امروز هیچ تماسی از طرف مدیران استقلال برای دریافت رضایت نامه فکری انجام نشده است اما در آن سو مسئولان استقلال نیز ادعا کردند مبلغی که نساجی برای رضایت نامه فکری اعلام کرده است (4 میلیارد تومان) از عهده آنها خارج است.

جالب اینکه محمود فکری که صبح امروز در تمرین نساجی حضور پیدا کرد و بعد از آن گفتگوی کوتاهی که با خبرنگاران داشت، در جلسه با مالک و مدیرعامل نساجی در نهایت دست خالی بیرون آمد و به تمرین بعدازظهر تیمش برگشت.

از ظاهر امر اینطور بر می آید که استقلالی ها به فکری گفته اند که خودش برای دریافت رضایت نامه اش اقدام کند که جریان مباحثه طرفین این بود که این مسئله در شأن خود فکری هم نیست. بنابراین، وضعیت این مربی اهل شهر جویبار هنوز شرایط نامشخصی دارد اگر چه او به دلیل رأی مثبت هیئت مدیره، همچنان کاندیدای اصلی مربیگری در استقلال به عمل می آید. 

اما نکته جالب این بود که بعد از مطرح شدن نام فکری، استقبال چندان گرمی از او در بخش هواداری استقلال صورت نگرفت اگر چه بعضی از منابع با انتشار آمارهای دوران مربیگری فکری اعلام کردند که انتظار دارند مربی بهتر و باتجربه تری از وی هدایت استقلال را برعهده بگیرد.

در این بین نام هایی نظیر مهدی پاشازاده و سهراب بختیاری زاده گرفته تا محمد تقوی اسامی هستند که به گزینه های قبلی استقلال اضافه شدند. گزینه هایی که از فرهاد مجیدی آغاز می شوند و قلعه نویی و نوری را در برمی گیرد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: