پایگاه خبری خانه فوتبال:

جانی اینفانتینو، رئیس فدراسیون جهانی فوتبال(فیفا) امروز در یک بازی دوستانه به همراه حسن الذوادی، مدیر پروژه جام جهانی در ورزشگاه البیت دوحه شرکت کرد. ورزشگاه 60 هزار نفری البیت میزبان بازی افتتاحیه جام جهانی 2022 قطر است.

اینفانتینو بعد از این بازی و حضور در این ورزشگاه در مصاحبه با نشریه «استاد الدوحه»، گفت: واقعا از حضور در این استادیوم عالی لذت بردم. ورزشگاه البیت وقتی بازی های جام جهانی 2022 حدود 2 سال دیگر آغاز شود، تمام توجه ها را در دنیا به خود جلب خواهد کرد. بدون شک این ورزشگاهی بی نظیر با رنگ بومی فرهنگ قطر است. وقتی داخل این استادیوم می شوید طراحی بی نظیری به شکل یک چادر سنتی در ذهن شما متبلور می شود. نقش و نگارهای عربی در سقف این استادیوم زیبایی این ورزشگاه را دوچندان می کند. واقعا نمی توانم زیبایی این ورزشگاه را توصیف کنم و آن مدرنیته  و سنت را باهم دارد.

وی افزود: واقعا از دست آورد دولت قطر پیش از آغاز مسابقات جام جهانی 2022 لذت بردم. اما قطر در 6 ماه گذشته اقدامات بزرگی را انجام داد و تمام نگاه ها را به خود جلب کرد. مخصوصا در زمینه خدمت به کارکنان آماده سازی جام جهانی 2022 قوانین حمایتی خوبی داشت و با دیدن تمام این اقدامات از نزدیک اطمینان به قطر بیشتر شد.

رئیس فیفا ادامه داد: در سال 2022 همه چیز در کنارهم جمع می شود. هواداران فوتبال با ملیت های مختلف فرصت حضور در مکانی را دارند که می توانند از آب و هوای خوبش در آن برهه لذت ببرند. به نظرم جام جهانی 2022 در نوع خودش منحصر به فرد خواهد بود.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: