پایگاه خبری خانه فوتبال:

باشگاه پرسپولیس در تلاش است طلب ۷۸۴ هزار یورویی برانکو ایوانکوویچ را پرداخت کند. مهدی رسول‌پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس روز گذشته (شنبه) در میان هواداران معترض که مقابل باشگاه حضور یافته بودند، اعلام کرد ۳۵۰ هزار یورو از این پول آماده است و سعی می‌کند بقیه مطالبات برانکو را نیز در روزهای آینده فراهم و به حساب این مربی واریز کند.

این در شرایطی است که مهلت دوباره باشگاه پرسپولیس برای پرداخت مطالبات برانکو امروز تمام می‌شود و فیفا احتمال دارد جرائم سنگینی را برای باشگاه پرسپولیس در نظر بگیرد.

دارو بوشیچ، وکیل برانکو ایوانکوویچ  درباره جرائم احتمالی باشگاه پرسپولیس و آخرین وضعیت این پرونده اظهار داشت: هنوز خبری از باشگاه پرسپولیس برای پرداخت مطالبات نیست. ضرب‌الاجل قبلی فیفا هم برای این موضوع یک ماه پیش (۱۱ سپتامبر) بود و بعد از آن باشگاه از ما فرصت ۲۰ تا ۳۰ روزه خواست که این فرصت امروز (یکشنبه-۲۰ مهرماه) به پایان می‌رسد.

وی در مورد جرائم احتمالی باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: قاعدتاً باید به صورت اتوماتیک تنبیهات بعدی فیفا اعمال شود، اما باید منتظر تصمیم نهایی این نهاد باشیم.

وکیل برانکو ایوانکوویچ درباره اینکه به نظرش تنبیه بعدی فیفا علیه باشگاه پرسپولیس چه خواهد بود، گفت: احتمالاً تصمیم فیفا کسر امتیاز خواهد بود، اما همانطور که گفتم باید منتظر تصمیم نهایی باشیم.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: