پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

از زمانی که اینترنت وارد زندگی انسان‌ها شده است، بسیاری از کارها متفاوت از قبل انجام می‌شوند. اینترنت باعث شکل گرفتن کسب و کارهای جدید شده و برخی از مشاغل را از فضای سنتی به فضای آنلاین آورده است. شبکه اجتماعی اینستاگرام نیز حاصل همین گسترش اینترنت بوده و توانسته نظر میلیون‌ها کاربر را به خود جلب کند. افراد به صورت روزانه از این شبکه اجتماعی استفاده کرده و برخی در این میان کسب و کارهایی را در آن راه اندازی کرده‌اند. برای اینکه بتوانید از اینستاگرام کسب درآمد کنید باید با اصول و قواعد آن آشنا باشید. یکی از مهمترین مسائلی که افراد زیادی با آن مواجه هستند، روش‌های افزایش فالوور است.

هر چقدر تعداد فالوور فیک شما بیشتر باشد، افراد زیادی با محصول و خدمات شما آشنا شده و در نتیجه فروش شما بیشتر می‌شود. در این میان خرید فالوور واقعی اینستاگرام یک روش عالی و تضمین شده برای داشتن فالوور بالا است که در ادامه بیشتر با آن آشنا می‌شویم.

چرا داشتن فالوور بالا در اینستاگرام مهم است؟

فرقی نمی‌کند که شما از راه تبلیغات می‌خواهید درآمد کسب کنید و یا از طریق فروش محصول و خدمات. در هر صورت تعداد فالوورها حرف اول را می‌زند. فالوور بالا هم به صورت مستقیم و هم به صورت غیرمستقیم بر روی کسب و کار شما تاثیر زیادی دارد.

تاثیر مستقیم فالوور به این صورت است که افراد زیادی با شما آشنا می‌شوند و در نتیجه اگر به کالایی که شما می‌فروشید نیاز داشته باشند، از شما خریداری می‌کنند. یا اگر کار شما تبلیغات است، با داشتن فالوور بالا می‌توانید هزینه زیادی را برای تبلیغات دریافت کنید. همچنین فالوور بالا باعث افزایش تعامل پست‌های شما شده و در نتیجه از طریق اکسپلور و یا صفحه هوم می‌توانید تعداد فالوور بیشتری را جذب کنید.

تاثیر غیرمستقیم آن نیز به این صورت است که فرض کنید شما اقدام به تبلیغ پیج خود کرده‌اید ولی تعداد فالوور شما کم است. در نتیجه تعداد افراد کمتری حاضرند پیج شما را فالو کنند. اما اگر فالوور شما مثلا 50 کا باشد، اعتماد مردم به شما بیشتر شده و شما را دنبال می‌کنند.

8

اگر تعداد فالوورهای شما کم است، می‌توانید با خرید فالوور واقعی آن را خیلی سریع افزایش دهید تا علاوه بر بالا بردن تعداد فالوورهایتان، اعتماد بیشتری نیز کسب کنید.

آیا برای داشتن فالوور باید هزینه زیادی را پرداخت کنیم؟

یکی از متداول‌ترین سوالات افراد در اینستاگرام درباره هزینه افزایش فالوور است. در واقع آن‌ها فکر می‌کنند که برای افزایش فالوور باید هزینه گزافی را پرداخت کنند. اما در واقع چنین نیست. بسیاری از روش‌هایی که برای افزایش فالوور وجود دارند، رایگان هستند و هزینه‌ای بابت آن‌ها نمی‌پردازید. البته بهتر است بدانید که روش‌های رایگان کمی دیرتر نتیجه می‌دهند و باید مدت زمان بیشتری را برای آن صرف کنید.

برخی از روش‌های رایگان عبارتند از:

  • نوشتن کپشن حرفه‌ای
  • تعامل با پیج‌های همکار
  • هشتگ گذاری اصولی
  • برگزاری لایو آموزشی
  • تولید محتوای جذاب
  • برگزاری رقابت‌های چالشی
  • نوشتن بیو منحصر به فرد
  • استفاده از عکس پروفایل جذاب
  • تبلیغات آفلاین
  • استفاده از تگ لوکیشن
  • منشن کردن دیگران

در میان روش‌های پولی، قیمت خرید فالوور اینستاگرام واقعی بسیار کمتر از هزینه تبلیغات بوده و نسبت به سایر روش‌ها خیلی سریع نتیجه می‌دهد؛ بنابراین اگر به دنبال افزایش فالوور سریع با قیمت کمتر هستید، به شما خرید فالوور را توصیه می‌کنیم.

9

از کجا می‌توانیم فالوور واقعی اینستاگرام بخریم؟

آپ فالو یکی از برترین ارائه دهندگان فالوور، لایک و کامنت در اینستاگرام بوده و خدمات خود را با کمترین قیمت در اختیار شما قرار می‌دهد. این وب سایت تنها پلتفرمی هست که فالوور فعال ایرانی لایک زن و کامنت زن گارانتی دار ارائه می‌کند. با پیوستن به آپ فالو و استفاده از خدمات آن خیلی سریع رشد کرده و سود کسب و کار خود را چندین برابر می‌کنید.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: