پایگاه خبری خانه فوتبال:

با وجود فاصله کم از دربی قبلی اما ترکیب دو تیم استقلال و پرسپولیس نسبت به بازی رفت دو تیم تغییرات جالبی خواهد داشت.
به گزارش "ورزش سه"، 23 آذرماه دربی رفت پرسپولیس و استقلال با تاخیر چند هفته‌ای برگزار شد که در نهایت در یک مسابقه جنجالی کار دو تیم با نتیجه یک – یک به پایان رسید.
آن روز استقلال و پرسپولیس با ترکیبی در زمین کار را شروع کردند که حالا برخی از آن نفرات یا در تیم‌های خود حضور ندارند یا با نقل و انتقالات زمستانی و برخی مصدومیت‌ها و محرومیت‌ها ترکیب دیدار چهارشنبه شب دو تیم تغییراتی خواهد داشت.

در تیم پرسپولیس شهاب زاهدی که مهاجم نوک سرخ‌ها در ترکیب اصلی آن بازی بود حالا در فوتبال ژاپن حضور دارد، محمدحسین کنعانی‌زادگان محروم است و در این بازی غایب خواهد بود، میلاد سرلک به خاطر سربازی و پیوستن به ملوان دیگر غایب سرخ‌هاست، سعید صادقی شاید نیمکت نشین شود و اگر گولسیانی شرایط مسابقه را پیدا نکند در دربی 103 غایب خواهد بود.

بدین ترتیب به نظر می‌رسد ترکیب اصلی سرخ‌ها نسبت به دربی رفت چهار یا پنج تغییر داشته باشد که اتفاق جالبی به نظر می‌رسد. در عین حال می‌توان احتمال داد به جای این نفرات بازیکنانی مثل آل‌کثیر، عالیشاه، اورونوف، عبدالکریم حسن و احتمالا فرجی در ارنج ابتدایی تیم خود قرار خواهند گرفت.

اما ظاهرا تغییر در ترکیب آبی‌ها کمتر خواهد بود و با توجه به ارنج نکونام طی دیدارهای اخیر تیمش از ترکیب آن روز استقلال در دربی غیر از کوین یامگا که مصدوم است  و در این بازی حضور نخواهد داشت احتمالا امید حامدی‌فر و میلاد محمدی جایی در ارنج ابتدایی دربی 103 حاضر نباشند و به جای این سه نفر رافائل سیلوا، محمدحسین مرادمند و البته جلال‌الدین ماشاریپوف بازی خواهند کرد.

از جمع این تغییرات در اردوی سرخ‌ها عبدالکریم حسن و اورنوف و در اردوی آبی‌ها ماشاریپوف که هر سه نفر در نقل و انتقالات زمستانی به تیم‌های خود پیوستند سابقه حضور در دربی را ندارند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: