پایگاه خبری خانه فوتبال:
قیمت بیت کوین امروز ریزشی شد. قیمت بیت کوین از ابتدای سال جاری با نوسان همراه بود. قیمت بیت کوین با حمایت ایلان ماسک افزایشی می شود. قیمت بیت کوین طی سال های گذشته با افزایش معناداری مواجه  شده است. قیمت بیت کوین این روزها به دلیل افزایش سرمایه گذاری مردم بسیار حائز اهمیت شده است.
قیمت بیت کوین

قیمت بیت کوین امروز 3 خرداد

امروز بیت کوین با قیمت ۲۹ هزار دلار (۹۱۱,۳۹۳,۸۳۵ تومان) معامله می‌شود و بازار نسبت به روز گذشته  رشد بیشتری داشته است. ارزش کل بازار بیت کوین ۵۷۳,۴۲۶,۰۴۱,۵۵۴ دلار است و حجم معاملات ۲۴ ساعته گذشته این ارز دیجیتال   ۱۷,۸۸۴,۰۶۵,۱۹۱ دلار بود.

اگر نگاهی به ارزهای دیجیتال داشته باشیم، در میان ۱۰ رمزارز برتر شاهد رشد اندک بازار هستیم. البته این رشد نهایتا ۳ درصد است.

قیمت بیت کوین

از ۱۷ مارس (۲۶ اسفند)، زمانی که این رمزارز توانست به اوج محلی ۰/۰۰۰۰۲۲۸۱ دلاری برسد، ۲/۲۵ درصد افت کرده است و در زمان نوشتن این مقاله با قیمت ۰/۰۰۰۰۲۱۹۲ دلار معامله می‌شد.

شیبا اینو به تثبیت در یک محدوده کوچک ادامه می دهد و اشاره به این دارد که ممکن است یک حرکت بزرگ قیمتی در جریان باشد.

مدتی پیش، در دنیای ارزهای دیجیتال که بیت کوین معروف را در خود جای داده است، اندکی ابهام وجود داشت زیرا مقامات ایالات‌متحده اقدامات لازم برای مقابله با هرگونه چالش مالی، نظارتی و امنیتی در سراسر کشور را مورد بررسی قرار داد. غافل از اینکه چه نکاتی ممکن است انجام شود، این امر باعث شده است که برخی از ترجیح دهند بیت کوین خود را عرضه کنند و ارزش آن از بیش از ۶۸ هزار دلار به بیش از ۳۷ هزار دلار کاهش یافته است.

بخشی از توضیح برای این کاهش شدید در ارزش بیت کوین به اصلاحات پوششی از سوی فدرال رزرو ایالات‌متحده مربوط می‌شود. ریک ادلمن، بنیانگذار شورای مالکیت دیجیتال گفت: این پنجمین بار است که ارزش بیت کوین ۵۰ درصد یا بیشتر از زمان آغاز به کار آن در سال ۲۰۰۹ کاهش یافته است.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتالی در حال حاضر ۱.۷۷ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۱.۱۷ درصد کمتر شده است. در حال حاضر ۴۱.۷۱ درصد کل بازار ارزهای دیجیتالی در اختیار بیت کوین است. بیت کوین ۱۲ سال پیش توسط گروه گمنامی از معامله‌گران بر بستر بلاک‌چین ایجاد شد و از سال ۲۰۰۹ معاملات اولیه آن شکل گرفت.      

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۷۱.۴۵ میلیارد دلار است که ۲۹.۹۲ درصد افزایش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۱۰.۰۷ میلیارد دلار است که ۱۴.۰۹ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال است. حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۵۸.۲۱ میلیارد دلار است که ۸۱.۴۶ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال است.

نانسی وندن هوتن، اقتصاددان ارشد آکسفورد، می‌گوید: «بازار رمز ارز‌ها به اندازه کافی از محدودهایت عبور کرده است، اما من فکر می‌کنم که اضطراب و بی ثباتی به سرعت وارد بازار ارز‌های دیجیتالی خواهد شد.»

اقتصاددانان هشدار می‌دهند که اگر دولت آمریکا در پرداخت بدهی‌ها و انجام سایر تعهدات قانونی خود مانند تأمین بودجه تأمین اجتماعی و حقوق سربازان عمل نکند، بازار‌ها ممکن است دوباره دچار یک تکان شدید شوند و به نظر نمی‌رسد راه حل سریع برای آن‌ها وجود داشته باشد.

همچنین ایلان ماسک با اشاره به اینکه نمی‌توان ارز‌های دیجیتال را از بین برد، اظهار داشت که مقامات می‌توانند با وضع قوانین سخت‌گیرانه، تنها پیشرفت آن‌ها را کندتر کنند؛ و از دولت خواست کاری نکنند. از دید این افراد دولت‌ها دشمن شماره یک بیت کوین هستند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: