پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

بهترین تلویزیون ها:

تلویزیون های سال 2023 از امکانات و قابلیت های جدیدی برخوردار هستند. کیفیت تصویر تلویزیون ها می توانند ارزش و کارایی محصول را تحت تاثیر قرار دهند. تماشای فوتبال در کل جهان جزو تفریحات بزرگ و لذت بخش می باشد. میلیون ها کاربر در اوقات فراغت خود به تماشای فوتبال مشغول هستند. با توجه به این نکته فرد به دنبال یک مدل تلویزیون با کیفیت تصویر بالا می باشد. خوشبختانه در سال جدید شرکت های تولید کننده مدل های کاربردی را وارد بازار کرده اند. برنامه های ورزشی نیازمند کیفیت تصویر بالا هستند تا بهترین عملکرد را ارائه دهند. در تلویزیون های 2023 تعداد پیکسل، رزولوشن، موتور پردازشگر و دیگر قابلیت ها با دقت ویژه ای تعیین شده اند.

از این رو حین پخش به راحتی می توانید تسلط کامل را بر روی تصویر داشته باشید. جدا از این موضوع از ایجاد خطا و گیر به طور کامل پیشگیری می شود. حتی سیستم صوتی و قدرت پخش صدا می تواند لذت تماشا را تا چند برابر افزایش دهد. فروشگاه اینترنتی از بانه تلویزیون های 2023 را در برند و مدل های مختلف به فروش می رساند. در ادامه ی این مطلب هم به بررسی مدل های عالی و کاربردی می پردازد. جهت اطلاع و آشنایی بیشتر با بهترین تلویزیون های سال 2023 برای تماشای فوتبال با ما در ادامه همراهی کنید.

 

معرفی تلویزیون سونی x85k و قابلیت های آن :

برند سونی جزو سازنده های مطرح در جهان می باشد. سونی در کشور ژاپن واقع شده و در زمینه ی تولید لوازم خانگی فعالیت دارد. همچنین انواع محصولات هوشمند چون گوشی، لب تاب، دستگاه بازی و … را نیز تولید می کند. تلویزیون های برند سونی از مشخصات و ویژگی های بروز و کاربردی بهره برده اند. تلویزیون سونی مدل x85k جزو مدل های مناسب این برند می باشد. این مدل دارای کیفیت تصویر 4k می باشد که پخش را بدون نقص انجام می دهد. کیفیت 4k برای تماشای انواع برنامه ها می تواند حالت های خیره کننده ای را به وجود بیاورد. همچنین تصویر را با رنگ های میلیونی و گسترده همراه می سازد. سونی برای این مدل تلویزیون خود از نرخ رفرش 120 هرتز بهره برده است.

زمانی که تصویر پخش می شود هر چند ثانیه یک بار تصویر به صورت خودکار بروزرسانی می شود. به این ترتیب از ایجاد خطا و گیر حین پخش به طور کامل پیشگیری می کند. تمامی صحنه هایی که سرعت دارند می توانند بسیار روان پخش شوند. تعداد پیکسل 2160*3840 نیز می تواند روشنایی تصویر در حال پخش را افزایش دهد. اینگونه دید واضح و گسترده شده و تمامی جزئیات قابل دید خواهند بود. همچنین نویز موجود را از بین برده و کیفیت را افزایش می دهد. تلویزیون سونی مدل x85k از موتور پردازشگر 4 هسته ای برخوردار می باشد. این پردازنده قادر است تا خطای موجود در تصویر را از بین ببرد و پخش بی نقص را ارائه دهد. حتی می تواند صدا و تصویر را هماهنگ با یکدیگر پخش کند.

 فناوری دالبی ویژن در تلویزیون سونی تصویر را صحنه به صحنه نمایش خواهد داد. کاربر می تواند این مدل را در اندازه های 43، 50، 55، 65، 75 و 85 اینچ تهیه کند. نوع صفحه نمایش LED است که پخش همه جانبه و واضح را فراهم می سازد. سیستم صوتی دو کاناله می تواند 20 وات صدا را در محیط پخش کند. صداها واضح، شفاف، غنی و طبیعی شنیده می شوند. نصب کنسول بازی نسل نهم امکان استفاده ی لذت بخش را برای شما فراهم می کند. تلویزیون سونی مدل x85k سیستم عامل نوع اندروید دارد. این سیستم عامل نسخه 10 داشته که می تواند ارتباط و اتصال های بروز را ایجاد نماید. تلویزیون سونی از دستیارهای صوتی هم پشتیبانی می کند. پس تمامی دستورات و تنظیمات فرد با راحت ترین حالت ممکن انجام می شود.

 تلویزیون سونی x85k

ویژگی و مشخصات تلویزیون سامسونگ q70b :

تلویزیون ها ساختار پیچیده ای دارند و از مشخصات و قابلیت گوناگونی تهیه شده اند. تلویزیون سامسونگ مدل q70b یکی از محصولات مناسب برند سامسونگ می باشد. سامسونگ شهرت جهانی داشته و در کل جهان شناخته شده است. به همین جهت تولیدات این برند همیشه بروز بوده و مطابق با خواست و نیاز روز فرد می باشد. تلویزیون سامسونگ طراحی و ساختار بدنه ی زیبا دارد. این محصول بدنه ای به رنگ مشکی و از جنس پلاستیک فشرده دارد. در وسط بدنه یک پایه ی مربعی نسبتا بزرگ وجود داشته که وظیفه ی آن حمل وزن بدنه است. نوع صفحه نمایش این مدل QLED بوده که پخش مناسب و عالی را به همراه دارد. تلویزیون سامسونگ در اندازه های 55، 65، 75 و 85 اینچ تهیه شده است.

کیفیت تصویر این وسیله می تواند پخش رضایت بخش و با کیفیت را در اختیار شما قرار دهد. نوع کیفیت تصویر 4k بوده و می تواند تصویر ها را واضح، شفاف و روشن نشان دهد. فرمت HDR قادر است تا نقاط تیره را تیره تر و روشن را روشن تر پخش کند. اینگونه تمامی جزئیات قابل مشاهده بوده و دید واضح تر خواهد شد. تلویزیون سامسونگ مدل q70b نرخ رفرش 120 هرتز دارد. با این نرخ حین پخش تصویرهای در سرعت هیچ گونه خطا و گیر رخ نمی دهد. تعداد پیکسل موجود بالا بوده و می تواند نویز موجود را از بین ببرد. همچنین روشنایی تصویر را بالاتر می برد و دید را بهبود می بخشد. سیستم صوتی تعیین شده برای این مدل تلویزیون دو کاناله می باشد.

هر یک از کانال ها توانایی خروج 10 وات صدا را دارند. در مجموع شاهد خروج 20 وات صدا از این تلویزیون هستیم. صداها واضح، شفاف و بسیار واضح شنیده می شوند. سیستم عامل تایزن امکان اتصال به اینترنت را فراهم کرده و از دستیارهای صوتی نیز پشتیبانی می کند. دستیار صوتی، دستور صوتی، جست و جو صوتی قادر هستند تا تمامی دستورات فرد را از طریق ضبط صدا انجام دهند. نصب کنسول بازی نسل نهم نیز امکان استفاده ای لذت بخش در اوقات فراغت را ایجاد می کند. تلویزیون سامسونگ مدل q70b از پورت USB و HDMI هم برخوردار است.

 تلویزیون سامسونگ q70b

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: