پایگاه خبری خانه فوتبال:

قیمت طلا در سال 1400 متغیر بوده است. سال گذشته قیمت طلا تا گرمی 1 میلیون و 250 هزارتومان هم رسیده بود. قیمت طلا بعد از انتخابات ایران نزولی شد. قیمت طلا در  هفته گذشته نوسانی بود. آخرین خبرها درباره قیمت طلا را اینجا بخوانید .

قیمت دلار، طلا و سکه، امروز ۱۸ اسفند نوساناتی دارد. قیمت دلار بار دیگر به کانال ۲۵ هزار تومان بازگشت.

امروز برخی کانال‌ها، قیمت دلار در بازار آزاد را تا این لحظه، بین ۲۵ هزار و ۹۶۰ تا ۲۶ هزار و ۵۰ اعلام می‌کنند. روز گذشته، آغاز معاملات دلار با نرخ ۲۶ هزار و ۱۰۰ تومان بود. کف قیمت دلار ۲۶ هزار و ۵۰ و سقف آن ۲۶ هزار و ۳۶۰ تومان اعلام شد.

به نهایی شدن توافق وین نزدیک هستیم؟

به نظر می‌رسد، انتشار دوباره اخبار مثبت از مذاکرات وین بار دیگر معامله‌گران را به احیای برجام امیدوار کرده و سیگنال کاهشی برای بازار ارسال کرده است.

انگلیس، فرانسه و آلمان در بیانیه‌ای مدعی شده‌اند طرف‌ها به نهایی کردن توافق در مذاکرات وین بسیار نزدیک هستند. این کشورها بدون اشاره به اقداماتی که لازم است غربی‌ها انجام دهند از ایران خواسته‌اند با انجام پاره‌ای اقدامات برای «اجرای مجدد» برجام آماده شود (فارس).

هر چند در روزهای گذشته، اخباری مبنی بر کارشکنی روسیه در مسیر توافقات برجام منشتر شد اما جن ساکی سخنگوی کاخ سفید با بیان اینکه آمریکا و روسیه درباره برجام با یکدیگر همکاری دارند، تاکید کرد که مذاکرات وین صرفا درباره توافق هسته‌ای ایران است (ایرنا).

علی باقری وارد وین شد

در همین رابطه، علی باقری مذاکره‌کننده ارشد کشورمان دقایقی پیش وارد وین پایتخت اتریش شد.

مذاکره‌کننده ارشد کشورمان شامگاه دوشنبه در چارچوب رایزنی‌های معمول در جریان مذاکرات سفر کوتاهی به تهران داشت (ایران).

قیمت طلا و سکه

در بازار طلا و سکه نیز امروز نوساناتی وجود دارد. قیمت طلا در لحظه تنظیم این خبر افزایشی است و به ۱ میلیون و ۲۴۱ هزار و ۲۸۰ تومان رسیده است.

قیمت سکه طرح جدید نیز اکنون با روندی افزایشی، ۱۲ میلیون و ۳۶۰ هزار تومان ثبت شده است. نرخ سکه طرح قدیم اما روندکاهشی دارد و بر اساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر تهران در لحظه تنظیم این خبر با نرخ ۱۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان معامله می‌شود.

قیمت اونس تحت تاثیر اخبار مربوط به جنگ اوکراین و روسیه، نوساناتی دارد و اکنون با روندی نزولی به ۲۰۴۵٫۰۵ دلار رسیده است.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: