پایگاه خبری خانه فوتبال:

اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو مشخص شد.قرعه کشی ایران خودرو امروز انجام شد.در قرعه کشی
 ایران خودرو  2 محصول عرضه شده است.متقاضیان ایران خودرو می توانند با مراجعه به سایت ایران خودرو  از وضعیت ثبت نام خود ( انتخاب یا عدم انتخاب در قرعه کشی ) مطلع  گردند.آخرین اخبار مرتبط با قرعه کشی ایران خودرو را با ما بخوانید.

قیمت باورنکردنی مدل های ایران خودرو

ایران خودرو

قیمت «پژو ۲۰۶ صندوقدار» طی هشت روز کاری ۱۶ میلیون گران شد، این به معنی آن است که این خودرو در این مدت روزانه دو میلیون گران شده است.
رصد بازار خودروهای پرتیراژ ایران خودرو نشان دهنده آن است که «پژو ۲۰۶ صندوقدار» امروز رشد ۳ میلیونی قیمت داشته و به این طریق توانست در یک روز رکورد افزایش قیمت را از آن خود کند.
براساس ارزیابی های صورت گرفته امروز «سمند lx با موتور EF۷» در بازار یک میلیون گران شد و قیمت آن به ۲۵۰ میلیون تومان رسید. «سمند سورن» نیز با افزایشی یک میلیونی در بازار ۲۵۶ میلیون تومان قیمت گذاری شد.
از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می توان به «پژو ۲۰۶ تیپ ۲»، « پژو ۲۰۶ تیپ ۵»، «پژو ۲۰۶ صندوقدار»، «سمندLX»، «سمند LX با موتور EF۷» و «سمند سورن» اشاره کرد.
ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که در میان محصولات ایران‌خودرو «پژو ۲۰۶ صندوقدار» امروز رشدی ۳ میلیونی را تجربه کرد و در بازار ۲۷۵میلیون تومان قیمت خورد.
در کنار محصولاتی که امروز رشد قیمت داشتند «پژو ۲۰۶ تیپ ۲»، « پژو ۲۰۶ تیپ ۵» بدون تغییر در بازار عرضه شدند. براساس ارزیابی بازار امروز «۲۰۶ تیپ ۲» نیز در بازار یک میلیون تومان گران شد و قیمت آن به ۲۳۳ میلیون تومان رسید. اما «پژو ۲۰۶ تیپ ۵» بدون تغییر در بازار ۲۷۵ میلیون تومان عرضه شد.

منبع: اقتصاد نیوز

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: