پایگاه خبری خانه فوتبال:

سود سهام عدالت مشخص شد و قرار است امشب واریز شود. حالا مبنای دریافت کارت اعتباری است. سهام عدالت جهت کمک به معیشت مردم طراحی شد . سهام عدالت دارای سود است برای سهامداران . سود جذاب سهام عدالت به حساب مردم واریز می شود.خبرهای سهام عدالت را با ما دنبال کنید .

کلاهبرداری با سود سهام عدالت

گزارشات حاکی از ارسال پیامک هایی با محتوای دروغین و فریبکارانه به مشمولان و صاحبان سهام عدالت است.
طبق آخرین خبر ها به نظر می رسد سود سهام عدالت همه سهامداران واریز شود. سود سهام عدالت هر سال در دو مرتبه به حساب سهامداران پرداخت می شود. باقی مانده، حواشی واریز سود سهام عدالت سال ۹۸ همچنان ادامه دارد و سهامداران را از اینکه این پول به حسابشان واریز نشود نگران کرده است. رییس سازمان بورس و اوراق بهادار، در حال پیگیری موضوع عدم پرداخت سود سهام عدالت توسط برخی شرکت ها است. در ادامه آخرین خبر ها را از واریز سود سهام عدالت می خوانیم.

همزمان با نزدیک شدن به موعد مقرر برای پرداخت سود سهام عدالت بار دیگر تحرکات کلاهبرداران در فضای مجازی بیش از پیش تشدید شده است.

برخی از کانال های تلگرامی و صفحات اینستاگرامی هم تصویری از یک پیامک را به اشتراک گذاشتند که در آن سعی شده فرد گیرنده پیامک را با استفاده از انگیزه پرداخت سود سهام عدالت ترغیب به استفاده از لینک نامعتبر و ساختگی کند. شهروندان باید آگاه باشند که مراجع رسمی و قانونی معتبر بودن این پیامک ها را به کلی رد کرده و آن را مصداق کلاهبرداری برخی از سودجویان و هکرها معرفی می‌کنند.

سهام عدالت

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: