پایگاه خبری خانه فوتبال:

 قتل وحشتناک همه را شوکه کرد.قتل مقوله ترسناک و عجیبی است.قتل آدمی را نابود و خانواده ایی را عزادار میکند.قتل جنبه های مختلفی دارد.قتل هر روز در عین ناباوری بیشتر می شود

قتل هولناک در مشهد

پدری متهم به قتل دو فرزند ۷ و ۱۰ ساله خود شده است. جسد این دو کودک را در مشهد یافته اند.
قاضی صفری اظهار کرد: جسد دو کودک دیروز یکشنبه ۴ اردیبهشت ماه در بلوار سوم طبرسی مشهد کشف که بررسی‌ها نشان می‌دهد پدری اهل لنگرود ۲ فرزند ۷ و ۱۰ ساله خود را به قتل رسانده است.
بازپرس ویژه قتل عمد مشهد افزود: یکی از کودکان را خفه کرده و دیگری را با لگد پرت کرده و در اثر اصابت سرش با جایی به قتل می‌رسد.
وی در ادامه بیان کرد: ۶ ماه فاصله بین این ۲ قتل وجود داشته و هر دوی آن‌ها را در یک مکان دفن کرده است.

صفری گفت: این فرد در مدتی که تنها با فرزندانش در مشهد زندگی می‌کرده، آن‌ها را به قتل رسانده است.

قتل و خودکشی عروس و داماد

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه گفت: جوان ۲۱ ساله دهدشتی بعد از قتل نامزد ۱۶ ساله خود، به زندگی اش پایان داد.

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه گفت: به گفته خانواده، این جوان مدتی بود که بر سر مسائلی با نامزدش اختلاف داشتند.

سرهنگ موسوی با بیان اینکه این حادثه شب گذشته و در روستای قلعه دختر کهگیلویه رخ داد افزود: دختر ۱۶ ساله و جوان ۲۱ ساله شب گذشته با اصابت گلوله اسلحه در دم جان باختند.

وی ادامه داد: "ش و م" دختر خاله و پسرخاله بودند و مدتی قبل قرا بود پس از مراسم خواستگاری و نامزدی زندگی مشترک خود را آغاز کنند اما با مخالفت عروس، مواجه شد.

دایی این عروس و داماد در تشریح جزئیات این حادثه گفت: مدتی قبل جشن نامزدی آن‌ها برگزار شد، اما عروس می‌گفت آمادگی شروع زندگی را ندارد و دلش می‌خواهد زندگی مشترک خود را یک سال دیگر آغاز کند.

وی با اشاره به اینکه داماد از تصمیم عروس عصبانی بود و ما مراقب بودیم که تصمیم خطرناکی نگیرد افزود: داماد خانه اجاره کرده بود و به نظر او دلیلی برای تاخیر در مراسم عروسی وجود نداشت.

دایی این عروس و داماد گفت: به خاطر همین موضوع بین آن‌ها اختلاف و بگو مگو بالا گرفت، تا اینکه دیشب داماد با اسلحه‌ای که از قبل تهیه کرده بود به خانه عروس رفت و پس از قتل عروس با اصابت گلوله اسلحه به ناحیه سر، جان خود را از دست داد. 

قتل خانواده به دست پدر دیوانه

مردی که همسر و دختر خود را در منزلش به قتل رساند، پس از قتل اقدام به بریدن دست و پای خود با سنگ فرز کرد اما موفق به این کار نشد.
بامداد امروز (۳۰ فروردین)، از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ خبر مرگ مشکوک مادر و دختری در یکی از شهرک‌های مسکونی لویزان به کلانتری ۱۶۴ قائم اعلام شد که به‌سرعت تیمی از مأموران کلانتری در محل حاضر و با پیکر بی‌جان زنی ۴۷ساله و دختری ۱۵ساله مواجه شدند.
قاتل که در صحنه جنایت حضور داشت و با توجه به خودزنی‌های صورت‌گرفته حال مساعدی نداشت، اعلام کرد که همسر و دخترش را به قتل رسانده است، بررسی‌های اولیه نشان داد که قاتل پس از قتل همسر و دختر خود، با خواهرش تماس گرفته و موضوع را اطلاع داده بود سپس خواهر مقتول در محل حاضر شده و وی نیز اورژانس و پلیس را خبردار کرده بود.

بررسی‌های اولیه نشان داد که متهم قتل این پرونده که ۵۷ سال سن دارد، ظاهراً دارای مشکلات روحی و روانی و دارای یک فرزند پسر حدوداً ۶ساله نیز است اما وی را به قتل نرسانده است.

قاتل پس از وقوع این قتل‌ها با سنگ فرز خود را زخمی کرده است و در تلاش بوده است دست و پای خود را نیز با سنگ فرز ببرد اما موفق نشده بود.

تحقیقات اولیه نشان داد که ظاهراً با توجه به وجود نخ شیرینی در صحنه جرم و آثار خفگی روی جسد مقتولان احتمالاً آن‌ها توسط قاتل خفه شده‌اند، همچنین احتمالاً حدود ۴۸ ساعت از وقوع این قتل‌ها می‌گذرد، در نهایت اجساد مقتولان برای بررسی بیشتر درباره نحوه وقوع قتل به پزشکی قانونی مننقل شد و تحقیقات بیشتر درباره این پرونده ادامه دارد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: