پایگاه خبری خانه فوتبال:

قتل وحشتناک همه را شوکه کرد.قتل مقوله ترسناک و عجیبی است.قتل آدمی را نابود و خانواده ایی را عزادار میکند.قتل جنبه های مختلفی دارد.قتل هر روز در عین ناباوری بیشتر می شود

جزئیات قتل فجیع زن متاهل

ایران:رسیدگی به پرونده مرد میانسالی که ۱۲ سال قبل زن متاهلی را در خانه‌اش به قتل رسانده و به قصاص محکوم شده بود در حالی ادامه دارد که همسر مقتول با پرداخت تفاضل دیه اصرار به اجرای حکم دارد.

رسیدگی به این پرونده از سال ۸۹ به دنبال تماس مردی با پلیس که مدعی بود عروس ۳۰ ساله‌اش به نام سحر به قتل رسیده آغاز شد.
وی در توضیح به مأموران گفت: من و همسرم در طبقه دوم این خانه زندگی می‌کنیم و پسر، عروس و نوه‌ام در طبقه اول. ساعاتی قبل من و همسرم برای خرید از خانه خارج شدیم و وقتی برگشتیم متوجه شدیم در خانه پسرم نیمه‌باز است. چند باری زنگ زدیم، اما کسی جواب نداد و چند دقیقه بعد شنیدن صدای فریادهای مازیار نوه ۷ ساله‌ام از داخل حمام ما را نگران کرد. بلافاصله وارد خانه شدیم و دیدیم که مادرش خونین روی زمین افتاده است.
نوه‌مان هم داخل حمام حبس شده بود. او گفت مردی ناشناس به خانه‌مان آمد و مادرم را با چاقو کشت و بعد هم من را در حمام انداخت و فرار کرد. در ادامه پلیس دریافت، سحر با مردی به نام خسرو در ارتباط بوده که به این ترتیب مأموران محل سکونت وی را شناسایی و او را دستگیر کردند.
خسرو در همان ابتدا به قتل سحر اعتراف کرد و درباره جزئیات قتل گفت: اولین بار که سحر را دیدم فکر کردم مجرد است و با او  وارد ارتباط شدم پس از چند ماه متوجه شدم که او متأهل است و فرزند هم دارد. اما چون به سحر علاقه‌مند شده بودم نمی‌توانستم از او جدا شوم و خواستم تا از همسرش جدا شود و با هم ازدواج کنیم. روز حادثه هم می‌دانستم که پدر و مادر همسرش در خانه نیستند. اما وقتی به خانه او رفتم به من بی‌احترامی کرد و من هم عصبانی شدم و با چاقو چند ضربه به او زدم. آنقدر عصبانی بودم که می‌خواستم پسرش مازیار را هم بکشم، اما در یک لحظه خودم را کنترل و بچه را در حمام حبس کردم.

با اعتراف‌های صریح متهم و تکمیل تحقیقات، پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

در جلسه دادگاه همسر مقتول به عنوان قیم قانونی پسرش با ثبت شکایتی خواستار قصاص متهم شد و قضات پس از دفاعیات متهم و وکیل مدافع او وارد شور شدند و وی را به قصاص به شرط پرداخت ۱۶۰ میلیون تومان به عنوان تفاضل دیه از سوی اولیای دم محکوم کردند. پس از آن حکم در دیوان عالی کشور تأیید و قطعی شد. اما پرداخت نشدن ۳۰ میلیون تومان از تفاضل دیه از سوی اولیای دم سبب شد تا حکم اجرا نشود و متهم بلاتکلیف در زندان ماند تا اینکه وی پس از ۱۲ سال برای تعیین تکلیف شدن به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

در ابتدای جلسه وکیل اولیای دم به جایگاه رفت و گفت: مازیار، تنها ولی دم این پرونده است و تنها خواسته‌اش قصاص است. طبق حکم دادگاه اولیای دم باید ۱۶۰ میلیون تومان بابت تفاضل دیه پرداخت می‌کردند که طبق سند و رسیدی که داریم کل مبلغ پرداخت شده است و از قضات می‌خواهیم تا طبق خواسته موکلم حکم در اسرع وقت اجرا شود.

در ادامه متهم ۴۲ ساله به جایگاه رفت و ضمن ابراز ندامت خواستار بخشش ولی دم شد و گفت: ۱۲ سال از عمرم را در زندان گذرانده‌ام و از سوی همه رانده شده‌ام و هیچ‌کسی را ندارم. ۳ سال پیش پدرم فوت کرد و مادرم هم تنها شد، اما من نتوانستم حتی در مراسم ختم پدرم شرکت کنم چون خانواده‌ام معتقدند که من باعث شدم تا پدرم بمیرد. ۲ سال پیش هم همسرم طلاق گرفت و رفت. دیگر هیچ امیدی ندارم و مردن برایم راحت‌تر است فقط نگران مادرم هستم و می‌دانم که اگر اعدام شوم مادرم هم می‌میرد.

پس از آن متهم از قضات خواست با دعوت از تنها ولی دم پرونده فرصتی برای صلح در نظر بگیرند که قضات با آن موافقت کردند و مقرر شد تا پسر مقتول در صورت تمایل در دادگاه حاضر شود تا آخرین حرف‌های قاتل مادرش  را بشنود.

قتل وحشتناک یک کودک به دست مادر

مادری دختر ۳ ساله‌اش را از پشت بام طبقه چهارم یک ساختمان به پایین پرت کرد و او را به طرز فجیعی کشت.
صبح روز گذشته قاضی ویژه قتل عمد مشهد در جریان وقوع جنایتی تکان‌دهنده قرار گرفت و بلافاصله برای بررسی ماجرا به منطقه کوهسنگی عزیمت کرد. تحقیقات اولیه قاضی محمود عارفی راد بیانگر آن بود که سقوط از پشت بام ساختمان چند طبقه عادی نبوده و دختر خردسال به قتل رسیده است. قاضی شعبه ۲۱۱ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد که براساس تجربیات قضایی احتمال وقوع جنایت را می‌داد بی‌درنگ دستور بازداشت مادر این کودک را صادر کرد.

نتیجه بررسی‌های غیرمحسوس نشان می‌داد او اختلافات خانوادگی شدیدی با همسرش دارد و در کشاکش طلاق هستند. تحقیقات میدانی مقام قضایی در محل وقوع جنایت ادامه یافت تا این که مشخص شد مادر «بهار» او را هنگام خواب در آغوش گرفته و به پشت بام طبقه چهارم ساختمان برده است. این مادر که احتمال می‌رود دچار افسردگی بود و دختربچه ۳ ساله را پیشتر تنبیه و آزار بدنی کرده است و در نهایت او را از پشت بام ساختمان به داخل حیاط پرت کرده است.

به دستور قاضی عارفی راد متهم به قتل این کودک معصوم، برای بررسی سلامت روانی در بیمارستان روان‌پزشکی ابن سینای مشهد بستری شد. تحقیقات گسترده کارآگاهان با نظارت مستقیم مقام قضایی در این باره همچنان ادامه دارد.

قتل پیرزن بعد از شناسایی چهره مجرمان

رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی از کشف قتل پیر زن ۷۰ ساله تبریزی و دستگیری سه نفر از عاملان این قتل خبر داد.
ابراهیم محمودی گفت: در پی اعلام فقدان خانم ۷۰ ساله تبریزی موضوع به لحاظ حساسیت در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی افزود:کارآگاهان پلیس آگاهی با شگردهای پلیسی و استفاده از تجهیزات فنی پلیس به ۳ نفر در این خصوص مظنون شده که یکی از متهمان را در حین خروج از کشور دستگیر و دو همدست دیگرش را که خانم بودند دستگیر و به مقر پلیس منتقل کردند.
رئیس پلیس آگاهی استان بیان داشت: در بازجویی‌های فنی به عمل آمده متهمان که در ابتدا منکر موضوع بودند با ارائه دلایل و مدارک از سوی پلیس لب به اعتراف گشوده و پرده از راز جنایتی هولناک برداشتند.

محمودی  تصریح کرد: متهمان در اعترافات خود از طرح نقشه قبلی برای اخاذی ۱۵۰ میلیارد ریال به صورت رمز ارز از خانواده فرد ربوده شده اعتراف کردند که به علت شناسایی شدن توسط فرد ربوده شده او را به قتل رسانده و جنازه اش را در یکی از شهرستان همجوار رها کرده بودند.

رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی ضمن اشاره به پای کار بودن شبانه روزی پلیس در خدمت رسانی به مردم شریف، به مخلان نظم و امنیت جامعه هشدار داد که اقدامات خلاف قانون افراد زیر ذره بین پلیس بوده و با هرگونه جرم و جنایتی برخورد و مجرمان به مراجع قانونی تحویل خواهند شد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: