پایگاه خبری خانه فوتبال:

سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال گفت: در روزهای آینده دو نفر از کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا وارد ایران می‌شوند تا زیرساخت‌ها و VAR و مسایل دیگر را بررسی کنند تا میزبانی ما به صورت قطعی تایید شود.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حسن کامرانی‌فر در مورد میزبانی ایران در مقدماتی جام جهانی در ورزشگاه آزادی و اینکه این ورزشگاه سیستم VAR ندارد، اظهار داشت: به هر حال رایزنی‌های زیادی از طریق فدراسیون فوتبال انجام شد که میزبانی مسابقات به صورت متمرکز نباشد و تیم‌ها در خانه خود میزبان باشند. عوامل زیادی برای میزبانی و تایید آن دخیل هستند. در روزهای آینده دو نفر از کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا وارد ایران می‌شوند تا زیرساخت‌ها و VAR و مسایل دیگر را بررسی کنند تا میزبانی ما  به صورت قطعی تایید شود.
سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال تصریح کرد: میزبانی ما هنوز قطعی نشده است. در حال صحبت با مقام‌های فیفا و ای اف سی هستیم. امکان دارد بخاطر بحث کرونا و اینکه تیم‌ها دو بازی ظرف 4-5 روز باید برگزار کنند و اگر تست کرونای بازیکنی مثبت شود باید 14 روز در قرنطینه باشدو برخی مسایل در تصمیم گیری نهایی ملاک قرار داده شود. ممکن است ممکن است میزبانی کشورها تحت تاثیر کروا قرار بگیرد وگرنه تا این لحظه مقرر شده تیم‌ها در ورزشگاه‌های خانگی خود میزبان باشند. 
کامرانی فر تصریح کرد: در حال حاضر قرار است بازی های تیم ملی در تهران ورزشگاه آزادی انجام شود  و کشورهایی مثل  عراق و سوریه که امکان میزبانی ندارند در کشورهای دیگر میزبان شوند، البته این مسایل در حال بررسی است و تا این لحظه میزبانی کشورها قطعی و نهایی نشده است. با توجه به شرایطی که میزبان باید داشته باشد ، این مساله در حال بررسی است و امیدواریم در ورزشگاه آزادی میزبان باشیم. یکی دیگر نامه جدیدی است که آمده و در مورد حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی است.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: