پایگاه خبری خانه فوتبال:

محمدرضا گلزار بازیگر ایرانی ساکن دبی در امارات متحده عربی شده است.محمدرضا گلزار در حوزه مدلینگ فعالیت هم دارد.محمدرضا گلزار سابقه مجری گری هم دارد و اجرای مسابقه پانتولیگ را بر عهده دارد.محمدرضا گلزار این روزها به انجام تبلیغات روی آورده است.محمدرضا گلزار دستمزد بسیار بالایی دارد.

محمدرضا گلزار و رفیق صمیمی را در پیست اسکی ببینید

محمدرضا گلزار

ببینید عکس عاشقانه محمدرضا گلزار و همسرش
پارسینه: محمدرضا گلزار که مدتی ازدواج کرده و تمام تلاشش را برای دیده نشدن همسرش کرده بود بالاخره با انتشار تصویری در کنار او کنجکاوی ها را از بین برد.

محمدرضا گلزار

پنچرگیری محمدرضا گلزار در دبی

دیده شدن محمدرضا گلزار در پمپ بنزین در حال تنظیم باد لاستیک هایش در کشور امارات دبی،باخودرو لوکسش.چند سال پیش بود که خبرهایی مبنی بر مهاجرت این بازیگر به امارات در رسانه‌ها منتشر شد و حالا به نظر می‌رسد زندگی اصلی این چهره در دبی است.گلزار در اواخر دهه ۷۰ شمسی در ایران با حضور در گروه موسیقی «آریان» به شهرت رسید و بعد از حضور در فیلم «سام و نرگس» در عرصه سینما هم برای خود نامی دست‌وپا کرد.

غله سینمایی‌ اش آن گروه را ترک کرد. او علاوه بر والیبال در اسکی و بدن‌سازی هم حرف‌هایی برای گفتن دارد. مدتی بـه‌عنوان مربی بدن‌ساز تیم والیبال ارتشاعات صنعتی فعالیت داشت. بیلیارد و شنا از دیگر ورزش‌های موردعلاقه محمدرضا گلزار اسـت.

رفقای هنری ورزشی محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار

صمیمی ترین دوست گلزار، امین حیایی است ، محمدرضا طرفدار دو آتیشه تیم بارسلونا و پرسپولیس می باشد و از ورزشکاران با علی دایی صمیمی تر است

خوانندگی محمدرضا گلزار

موسیقی همواره جز لاینفکی از زندگی پر تب‌وتاب محمدرضا گلزار بوده اسـت. او بعد از چندین سال جدایی از سازوآواز، درسال 1392 باز هم این هنر را از سر گرفت. اینبار بـه‌عنوان خواننده و تهیه‌کننده.رضا گلزار از سال 1392 تا کنون نزدیک بـه بیست تک موزیک منتشر کرده اسـت. اخیراً گروه موسیقی رضاار نیز کـه مخفف اسم و فامیلی‌اش اسـت رابه ثبت رسانده. او همچنین بیست و یکم دی‌ ماه 95 اولین کنسرت رسمی خودرا در تالار آوین بندرعباس برگزار کرد.

محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار و مدلینگ 

و اما … مگر میشود خوش‌ چهره و خوش استایل باشی محبوب و معروف هم باشی و کمپانی‌هایی مدلینگ روی هوا نزده باشند. محمدرضا گلزار درسال 80 بـه‌عنوان اولین مرد فتو مدل ظاهر شد کـه عکسش برای تبلیغات ایکات بر روی بیلبوردهای تبلیغاتی رفت.بعد ازآن نیز در تبلیغات متعدد، از لباس‌ های برند گرفته تا تبلیغات مواد غذایی و غیره از این چهره محبوب استفاده شد اسـت. خود گلزار نیز یک استایلیست معروف بنام آهو سپانلو دارد کـه طراحی لباس‌ هایش در مراسم‌ها و جشنواره‌های مختلف اسـت.

محمدرضا گلزار

بیزنس و انواع شغل محمدرضا گلزار

محمد رضا گلزار مدتی یک کلوپ زیبایی ویژه مردان داشت و بعدها مدیریت رستوران انار را هم برعهده گرفت، سپس با یک برند مکزیکی با نام اکلیپس در تولیدات پوشاک همکاری کرد

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: