پایگاه خبری خانه فوتبال:

مدت مطالعه:5 دقیقه
ببینید تصادف وحشتناک و تصادف مرگبار در جاده.تصادف همیشه تلخ و مشکل ساز و مرگ غم انگیز است.

تصادف خونین کامیون با پژو در جاده اتفاق افتاد

تصادف
تصادف
سرهنگ "ابوالفضل کهزادی" شامگاه پنجشنبه اظهار کرد: در پی اعلام فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی وقوع یک فقره تصادف بین یک دستگاه کامیون بنز و یک دستگاه سواری پژو در محور دره شهر در منطقه زرانگوش، بلافاصله کارشناسان پلیس راه و عوامل امدادی جهت بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث آذربایجان‌غربی جزئیات تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو را اعلام کرد.

وی افزود: در بررسی به عمل آمده از سوی کارشناسان پلیس راه مشخص شد، راننده کامیون به علت انحراف به چپ با خودروی سواری پژو برخورد کرده است. رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه به علت شدت برخورد خودرو ها، هر ۲ خودرو دچار آتش سوزی شدند، ادامه داد: متاسفانه چهار نفر سرنشین سواری پژو به علت شدت جراحات در دم فوت کرده اند.سرهنگ کهزادی خاطرنشان کرد: برابر اعلام کارشناسان پلیس راه علت تامه تصادف تجاوز به چپ کامیون اعلام شده است.به گزارش ایرنا، دره شهر در فاصله ۱۲۵ کیلومتری ایلام قرار دارد.

لجبازی راننده اتوبوس با راننده پژو در جاده حادثه و تصادف آفرید
لجبازی وحشتناک راننده اتوبوس و پژو در جاده سیرجان که منجر به تصادف شد.

 تصادف مرگبار سمند با با تیر برق
یک دستگاه خودروی سمند در ورودی سردرود با تیر برق تصادف کرد و راننده آن جان خود را از دست داد.

عکس امیرحسین صادقی را بعد از تصادف ببینید

امیرحسین صادقی

تصادف وحشتناک جاده ای را ببینید
رئیس اورژانس و فوریت‌های پزشکی گیلان: در این حادثه که ساعت ۳ و ۴۰ دقیقه بامداد اتفاق افتاد، ۵ نفر کشته و ۱۸نفر مصدوم شدند.

تصادف
تصادف
تصادف
تصادف

تصادف زنجیره‌ای ۱۰ خودرو در جاده کاشمر به کوهسرخ 
فرمانده پلیس راه شهرستان کاشمر: در ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه تریلی حاوی سنگ با ۱۰ ماشین سواری پارک شده در حاشیه جاده برخورد می‌کند. این حادثه ۱ فوتی و ۵ مصدوم داشته است.

تصادف تلخ و مرگبار در بزرگراه معروف تهران اتفاق افتاد

رییس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب از برخورد شدید سواری اچ سی کراس با سواری پراید در محدوده بزرگراه همت و فوت راننده پراید در این حادثه در ساعت ۰۱:۴۵ بامداد امروز خبر داد.
به گزارش مشرق، سرهنگ رابعه جوانبخت گفت: مقارن ساعت ۰۱:۴۵ بامداد امروز یک دستگاه سواری اچ سی کراس در مسیر همت به شرق قبل ورودی مدرس در حال تردد بوده با یک دستگاه سواری پراید به شدت تصادف، که پس از این برخورد سواری پراید از مسیر خارج و پس از عبور از جداول حاشیه‌ای راه با تیر برق برخورد می‌کند.
وی افزود: در این حادثه متأسفانه راننده حدوداً ۳۰ ساله مرد به علت شدت جراحات وارده در دم فوت و سرنشین خانم پراید نیز مصدوم که به بیمارستان منتقل می‌شود.

تصادفسرهنگ جوانبخت گفت: تیم کارشناسی پلیس بزرگراه‌های پلیس راهور تهران بزرگ بلافاصله و پس از دریافت این گزارش، در موقعیت حادثه حضور یافت و ضمن ایمن سازی محدوده تصادف به منظور جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار، به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند که مشخص شد علت این حادثه تغییر مسیر ناگهانی از سوی راننده اچ سی کراس بوده است.
رئیس اداره پلیس راهور فاتب اظهار داشت: رانندگان در هنگام رانندگی از تغییر مسیرهای ناگهانی جدا خودداری کرده و برای اطلاع دیگر رانندگان حتماً از چراغ راهنما استفاده کنند. همچنین در ایام خلوتی معابر و مخصوصاً تاریکی هوا و شب‌ها با سرعت مطمئنه حرکت کنند. این همان سرعتی است که در صورت وقوع هرگونه حادثه بتوانند وسیله نقلیه خود را کنترل کنند تا از وقوع حوادث و تصادفات جلوگیری کنند و همچنین رانندگان وسایل نقلیه سنگین از توقف و پارک در سطح معابر شهری جدا خودداری کنند.

وی در پایان گفت: امیدواریم با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توسط کلیه کاربران ترافیک شاهد وقوع چنین حوادث دل‌خراشی در سطح معابر شهر تهران نباشیم.

جزئیات تصادف ناگوار با فوتی را بخوانید

رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام گفت: بی مبالاتی ناشی از تجاوز به چپ راننده سواری لندکروز در محور ایلام به سرابله ۱ نفر کشته و ۳ نفر زخمی و برجای گذاشت.
سرهنگ "ابوالفضل کهزادی" اظهار کرد: در پی اعلام فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی وقوع  یک فقره تصادف فی مابین چهار دستگاه وسیله نقلیه سواری تویوتا لندکروز، پژو پارس، سمند و اتوبوس  در محور ایلام به سرابله در منطقه بانکول  بلافاصله کارشناسان پلیس راه جهت بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند. 
وی افزود: در بررسی به عمل آمده از سوی کارشناسان پلیس راه مشخص شد، در اثر این حادثه، ۱ نفر کشته و تعداد ۳ نفر مجروح  و ۷ نفر از سرنشینان وسایل نقلیه به صورت سطحی دچار جراحت گردیده  ‌که  توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی اعزام و در بیمارستان بصورت سرپایی مداوا شده اند.

تصادف

رئیس پلیس راه انتظامی استان گفت: علت تامه  تصادف بی مبالاتی از جانب راننده سواری تویوتا لندکروز به علت تجاوز به چپ  توسط کارشناسان تصادف تشخیص داده شد.

برخورد سواری پژو ۴۰۵ با پایه چراغ وسط بزرگراه منجر به مرگ راننده شد.

تصادف
رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از وقوع یک فقره تصادف رانندگی در بزرگراه آزادگان پایتخت خبر داد و گفت: برخورد سواری پژو ۴۰۵ با پایه چراغ وسط بزرگراه منجر به مرگ راننده شد.
ایرنا در خبری نوشت: سرهنگ رابعه جوانبخت روز دوشنبه اظهار کرد: این حادثه در ساعت ۰۰:۱۰ بامداد امروز در محدوده بزرگراه آزادگان به غرب نرسیده به سعیدی لاین کندرو اتفاق افتاد.
به گفته وی، راننده یکدستگاه سواری پژو که در این مسیر در حال تردد بود بشدت با پایه چراغ رفیوژ میانی و گاردریل های این محدوده برخورد کرده و سپس واژگون می‌شود.
وی ادامه داد: شدت این حادثه به حدی بود که متاسفانه منجر به مرگ راننده ۳۴ ساله این خودرو شد.
رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص علت حادثه گفت: با حضور کارشناسان پلیس راهور در موقعیت حادثه علل حادثه مورد بررسی قرار گرفت و مشخص سد عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه علت این حادثه بوده است.

سرهنگ جوانبخت از رانندگان خواست قبل از حرکت حتما به اندازه کافی استراحت کنند و با خستگی و خواب آلودگی هیچ گاه رانندگی نکرده و در حین رانندگی تمام هوش و حواس و توجه خود را به رانندگی معطوف داشته تا شاهد اینگونه حوادث در سطح شهر نباشیم.

برخورد مینی بوس با نیوجرسی حاشیه بزرگراه امام علی

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ نیز گفت: در ساعت ۰۷:۵۰ صبح امروز در مسیر شمال به جنوب بزرگراه امام علی(ع) زیر گذر محلاتی، یکدستگاه مینی بوس که در این‌ مسیر در حال تردد بود بعلت عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه با نیوجرسی حاشیه بزرگراه برخورد کرد.

سرهنگ علی اصغر شریفی ادامه داد : انحراف و شکستگی نیوجرسی باعث انسداد یک خط عبوری در این مسیر شده که همکارانم در این محدوده حضور دارند و مشغول روانسازی ترافیک و تامین نظم عبور و مرور هستند.

تصادف زنجیره ای شدید در آزادراه پردیس را ببینید

تصادف ناگوار یک دستگاه خودروی ۲۰۷ به طرز وحشتناک را ببینید
یک دستگاه خودروی ۲۰۷ به طرز وحشتناکی پس از قفل فرمان برقی به یک درخت برخورد کرد

تصادف وحشتناک در اتوبان کرج را ببینید
تصاویری از تصادف خودروی پژو ۲۰۶ در محور تهران به کرج را مشاهده میکنید این سانحه ۴ مصدوم داشت

تصادف تلخ و ناگوار دو خودرو که صبر نکردند
له شدن خودروی پراید در تصادف با رنو ال ۹۰ در قم؛ راننده زن خودرو را به جوب آب پرت کرد!
در خیابان گلستان قم خودرو ال ۹۰ با سرنشین زن، ماشین پراید را در خیابان اصلی به جوب آب کنار خیابان پرت کرد

تصادف هولناک وانت پیکان حامل پروفیل آهن با تیبا!
یک ویدئو که در شبکه های اجتماعی منتشر شده، وانت پیکانی را نشان می‌دهد که هنگام حمل غیرمجاز پروفیل آهن با یک خودرو تیبا تصادف کرد در جریان این حادثه که در شرق تهران رخ داده، تعدادی از شاخه‌های پروفیل به دلیل محکم نبودن محموله به سمت جلو حرکت کرده و پس از شکستن شیشه عقب تیبا، درون اتاقک پیش رفته و در فاصله چند سانتی‌متری از کنار سر راننده متوقف شده است.

لحظه بریدن ترمز یک کامیونت در سراشیبی جاده و تصادف هولناک را ببینید
سراشیبی تند، سرعت بالا و گرفتن ترمزهای مکرر توسط راننده کامیونت سبب بریدن ترمز و از دست رفتن تعادل و تصادف خودرو شد. شاگرد لحظاتی پیش از واژگونی موفق به پریدن از خودرو به بیرون شد

تصادف مرگبار ساعت 3 بامداد در بزرگراه همت تهران اتفاق افتاد
بامداد (۳ اسفند) در مسیر غرب به شرق بزرگراه همت قبل از پاسداران یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ با سه سرنشین بدلایل نامشخص با یک دستگاه پژو ۴۰۵ برخورد و از مسیر اصلی منحرف و پس از برخورد با گاردریل های وسط بزرگراه با یک تیر چراغ برق برخورد می‌کند.

تصادف
تصادف

تصادف عجیب با گزارش عجیب یک راننده را ببینید

تصادف دردآور و تلخ در جاده ارومیه؛ کامیون پیکان را له کرد
امروز در جاده جاده مهاباد به ارومیه تصادف وحشتناکی بین خودرودی سواری پیکان و یک کامیون کمپرسی رخ داد.
راننده خودروی پیکان جان خود را از دست داد.

تصادف

تصادف وحشتناک 206 با تیر برق را ببینید
سخنگوی سازمان آتش نشانی کرج گفت: یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ با تیر چراغ برق در رجایی شهر، بلوار ملاصدرا برخورد کرد که بر اثر شدت تصادف منجر به فوت راننده خودرو و محبوس و مصدومیت سرنشین خودرو (مردی حدودا ۲۵ ساله) شد که با اعزام اکیپ نجات افراد خارج، تحویل عوامل بهشت سکینه و اورژانس گردید و موقعیت حادثه ایمن سازی شد.

تصادف هولناک قطار با خودروی پژو را ببینید

تصادف وحشتناک در جاده یخ اندود مشهد را ببینید
صحنه‌های دلخـ‌راش و عجیب از تصادف زنجیره‌ای در جاده مشهد به تربت‌ حیدریه در روز گذشته منتشر شده است. هدایت نامطمئن خودروها در مه این فاجعه را روز گذشته در جاده مشهد به وجود آورد.

تصادف زنجیره ای وحشتناک در جاده کرج را ببینید

لحظه تصادف چندین خودرو در کمربندی مهرشهر کرج
ویدیویی از لحظه تصادف چندین خودرو در کمربندی مهرشهر کرج را در این بخش ببینید.

تصادف تلخ و مرگبار دو جوان در عروسی

تصادف دلخراش یک زوج نو ازدواج
فرماندار بردسکن گفت: یک زوج جوان عصر امروز، جمعه به دلیل تصادف رخ به رخ با خودروی پراید و تریلی در جاده خلیل آباد- بردسکن در خراسان رضوی جان باختند.
علی دهقان زاده افزود: این حادثه حوالی ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه امروز در جاده خلیل آباد -بردسکن و در پنج کیلومتری شهر بردسکن روی داد.
وی گفت: در اثر این تصادف متاسفانه ۲ سرنشین پراید که زن و شوهر جوانی بودند در دم جان باختند، از زندگی مشترک این زوج جوان حدود هفت ماه بیشتر نگذشته بود.
فرماندار بردسکن اظهار داشت: بر اساس اعلام کارشناسان فنی پلیس مقصر تصادف خودروی پراید بوده است اما دلیل اصلی وقوع چنین حوادثی در منطقه عدم تحمل بار ترافیک جاده کاشمر- خلیل آباد- بردسکن در جاده ۲ طرفه موجود است.
دهقان زاده اضافه کرد: دیگر جاده پرتردد منطقه یعنی جاده ۲ طرفه بردسکن - سبزوار نیز گرفتار ترافیک پرحجم است لذا هرازگاهی شاهد تصادفات اینچنینی هستیم.
وی گفت: از ادارات کل راه و شهرسازی و راهداری خراسان رضوی می خواهیم نسبت به تعریض جاده بردسکن- کاشمر و سرعت بخشیدن تکمیل و افزودن باند دوم به این جاده دو طرفه اقدام کنند.
شهرستان بردسکن در فاصله ۲۸۰ کیلومتری جنوب غرب مشهد قرار دارد

لحظه سبقت نابجا و تصادف وحشتناک در تونل
تصادفات جاده ای یکی پرحادثه ترین و مرگبارترین اتفاقات ممکن است که تنها و تنها به دلایل ساده رخ می دهند و ممکن است. بطور کلی تمام لاین های اکثر تونل ها ممتد است و راننده مجاز به تغییر لاین نیست و باید از ابتدا تا انتهای تونل تنها در یک لاین حرکت کند

تصادف خونین در جاده سوادکوه
لحظات وحشتناک واژگون شدن پراید در جاده سوادکوه و تلاش مردم برای نجات راننده
فیلمی از واژگون شدن یک پراید در جاده لغزنده سوادکوه منتشر شده که نشان می‌دهد مردم کمک می‌کنند سرنشین آن از شیشه جلوی ماشین بیرون بیاید

تصادف مرگبار تلخ در جاده؛خودروهای ته دره
سقوط چند خودرو به داخل دره پس از تصادف با یک کامیون|در تصادف زنجیره‌ای در جاده سرو کامیون چندین خودرو را زیر گرفت. از تعداد کشته ها و مصدومین احتمالی خبری منتشر نشده است. 

تصادف مرگبار در اصفهان را ببینید

این تصادف در میدان تاکسیرانی، خیابان آیت الله ناصری اصفهان اتفاق افتاده است.

فیلم تصادف زنجیره‌ای وحشتناک در آزادراه قزوین

تصادف ۳۲ خودرو در اتوبان قزوین، پل زیباشهر را مشاهده می‌کنید.لغزندگی جاده به‌دلیل بارندگی موجب شده رانندگان کنترل خودروها را از دست داده و با یکدیگر برخورد کنند

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: