پایگاه خبری خانه فوتبال:

پاکو خمس در نشست خبری خود تاکید کرد که بازیکنان ناراضی می‌توانند در نیم فصل از این تیم جدا شوند.
به گزارش "ورزش سه"، اسکواد این فصل تراکتور مملو از بازیکنان نامدار و سرشناس است و همین موضوع باعث شده تا شماری از آنها نتوانند فرصت مورد انتظار را به دست بیاورند.
در ابتدای فصل مهدی حسینی و امیرحسین حسین‌زاده چنین موقعیتی داشتند اما رفته رفته توانستند جایگاه خود در ترکیب اصلی را پیدا کنند. حالا شاید نفرات دیگری نظیر محمد حسینی، محمد قنبری و ... هم باشند که بر خلاف فصل گذشته، این فصل دقایق چندانی را در ترکیب نگذرانده‌اند.
اما به نظر می‌رسد پاکو خمس مخالف چندانی با جدایی بازیکنانی که به دلیل دقایق کمتر بازی از سرمربی تیم ناراضی هستند یا تصور می‌کنند استحقاق بیشتری داشته‌اند، ندارد.
پاکو خمس با تاکید بر اینکه هیچ منظور خاصی برای افراد ندارد، گفت:

خاطر شرایط حسینی این حرف‌ها را نمی‌زنم، به عنوان سرمربی تیم اعلام می‌کنم کسی که دلش اینجا نباشد را نمی‌خواهم. اگر بازیکنی نمی‌خواهد اینجا بماند، می‌تواند برود. من بازیکنانی را می‌خواهم که حضور در کنارمان و رشد و پیشرفت را بخواهند. فکر می‌کنم محمد حسینی بازیکن خوبی است و کیفیت بالای شجاع خلیل‌زاده و عارف آقاسی کار را سخت کرده است. سید مهدی حسینی و امیرحسین حسین‌زاده هم فرصت چندانی برای بازی کردن پیدا نمی‌کردند، ولی از فرصت پیش آمده استفاده کرده و خودشان را ثابت کردند.

تراکتور هم‌اکنون یک جای خالی در فهرست خود دارد و می‌تواند در نقل و انتقالات زمستانی بدون خارج کردن بازیکنی از لیست، یک ستاره را به خدمت بگیرد اما به نظر می‌رسد تراکتوری‌ها با این شرایط نقل و انتقالات شلوغی داشته باشند.


 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: