پایگاه خبری خانه فوتبال:

ایران خودرو بزرگترین خودروساز ایران و خاورمیانه است.ایران خودرو با نام ایران ناسیونال آغاز به کار کرد.ایران خودرو انواع خودروهای بنزینی و دیزلی سبک و سنگین را تولید می کند.ایران خودرو سعی در بروز رسانی تولیدات دارد.ایران خودرو نبض بازار را کنترل می کند.

توقف تولید ایران خودرو و سایپا در آذرماه امسال متوقف شد

برهمین اساس در شرکت ایران‌خودرو همانند ماه گذشته، پژو ۲۰۶ تیپ ۲، پژو ۲۰۷ پانوراما، پژو ۲۰۰۸، سمند LX، دنا، رانا، رانا گیربکس ۶دنده، رانا گیربکس ۶دنده AMT، پژو ۴۰۵، پژو ۴۰۵ دوگانه‌سوز، سورن LX در آبان ماه امسال توقف تولید داشتند.
از میان محصولات ایران‌خودرو هم بیشترین افزایش تولید در آذرماه امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته به پژو ۲۰۷ اتوماتیک پانوراما با رشد ۳۹۰۱ درصد و هایما S۸ توربو ۴۷۸۷ درصد رشد اختصاص دارد.

ایران خودرو

بعد از ایران خودرو خط تولید سایپا هم تغییر کرد

در محصولات سایپا نیز همانند ماه گذشته تولید کوئیک اتوماتیک، ساینا، تیبا دو، ساینا دستی در آذر ماه امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته توقف تولید داشته است. میان محصولات این شرکت ساینا ۲۳۲ گازسوز رشد ۴۱۲۹۴۳درصدی تولید را نسبت به مدت مشابه سال گذشته تجربه کرده است. کوئیکS نیز رشد تولید ۴۸۰۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است.
براساس آمار در امسال حدود ۸۳۷ هزار دستگاه خودروی سواری تولید شده است که در مقایسه با ۷۶۱ هزار دستگاه تولید مدت مشابه پارسال، رشد ۱۰درصد را نشان می‌دهد، در مدت یادشده ۱۲۱ هزار دستگاه خودروی وانت در کشور تولید شده که در مقایسه با مدت مشابه پارسال از ۳۶ درصد رشد برخوردار بوده است.
علاوه بر این در ۹ماهه اول امسال حدود ۲۲۳ هزار دستگاه خودرو در بخش خصوصی تولید شد که در مقایسه با تولید ۱۳۲ هزار دستگاه در مدت مشابه پارسال، حدود ۶۹ درصد رشد تولید را نشان می‌دهد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: