پایگاه خبری خانه فوتبال:

خبر مهم برای متقاضیان مسکن ملی.متقاضیان مسکن ملی بخوانند.متقاضیان مسکن ملی باید بخشی از آورده خود را در ابتدا واریز کنند.متقاضیان مسکن ملی نباید هیچ خانه ای داشته باشند.جزئیات جدید برای متقاضیان مسکن ملی را بخوانید.

ثبت نام دوباره طرح مسکن ملی دولت چه موقع است؟

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: سیاست وزارت راه این است که فعلا افرادی که ثبت نام کرده‌اند ساماندهی شوند و پس از آن، سایت برای متقاضیان جدید باز می‌شود.
هادی عباسی اصل، در حاشیه امضای قرارداد پرداخت دو میلیارد دلار از سوی صندوق توسعه ملی به بانک مسکن اظهار کرد: یکی از بحث‌های مهم در دولت کاهش نرخ سود تسهیلات مسکن از ٢٣ درصد به ١٨ درصد بود که با ابلاغ و تاکید اخیر بانک مرکزی به شبکه بانکی این نرخ سود ١٨ درصد در پروژه‌هاس نهضت ملی مسکن که در اراضی ٩٩ ساله ساخته می‌شوند، تثبیت شد و مابه تفاوت این سود از ١٨ به ٢٣ درصد از محل مختلفی تامین می‌شود که بخشی از آن ازمحل قرارداد سپرده‌گذاری ارزی صنپق توسعه ملی است.
وی افزود: موضوع دوم پلکانی کردن اقساط بود و بانک مرکزی مصوبه‌ای در این باره داشت تا کسانی تمایل دارند، اقساط نهضت ملی مسکن را به صورت پلکانی پرداخت کنند و در  دو سال اول اقساط پنج میلیون و ٩٠٠ هزار تومان و در سال سوم اقساط افزایش پیدا می‌کند و این عدد پیش بینی شده که براساس حداقل حقوق کارگر قابل پرداخت باشد.
معاون مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: در بخش مسکن روستایی هم وام را از ٢٠٠ تومان به ٣۵٠ میلیون تومان افزایش دادیم  و ٢٠٠ هزار فقره وام را به ٣۵٠ هزار فقره بالا بردیم و وام نوسازی مسکن روستایی جهش پیدا کرده‌ که در شهرهای زیر ٢۵ هزار نفر این شرایط حاکم است.

جزئیات تامین زمین پروژه نهضت ملی مسکن

عباسی با اشاره به تامین زمین پروژه نهضت ملی مسکن ادامه داد: ساخت دو میلیون واحد مسکونی را آغاز کردیم که هر یک از این واحدها در مراحل مختلفی هستند که از تامین زمین گرفته تا آغاز ساخت روی زمین با میزان پیشرفت فیزیکی متفاوت. به استعداد دو میلیون واحد مسکونی پروژه‌های ساخت شروع شده‌اند البته علمیات ساخت برخی از این پروژه‌ها به اتمام رسیده‌است.

وی درباره باز شدن دوباره سایت نهضت ملی مسکن برای ثبت نام متقاضیان تاکید کرد: سیاست وزارت راه و شهرسازی این است که فعلا افرادی که ثبت نام کرده‌اند ساماندهی شوند و بعد از ساماندهی این افراد، سایت برای متقاضیان جدید باز می‌شود.

عباسی همچنین درباره احتمال حذف متقاضیانی که در واریز آورده اولیه تاخیر داشتند، گفت: ترجیح این است که به متقاضیانی که هنوز آورده اولیه را واریز نکرده‌اند، مهلت دهیم اما در پروژه‌ها با پیشرفت فیزیکی کمتری قرار می‌گیرند.

خبر فوری از معامله مسکن ملی اعلام شد

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس در خصوص خرید و فروش امتیاز نهضت ملی مسکن، اضافه کرد: خرید و فروش امتیاز این واحد‌ها ممنوع بوده و غیرقانونی است. در صورت مشاهده معامله امتیاز با فروشندگان برخورد قانونی صورت می‌گیرد.
خلیل محبت‌خواه در گفتگو با یادآوری این‌که واحد‌های طرح اقدام ملی مسکن پردیس به نهضت ملی مسکن تبدیل شده است، اظهار کرد: بر این اساس واحد‌های مذکور از تسهیلات ۵۵۰ میلیون تومانی نهضت ملی مسکن استفاده می‌کنند.
وی ادامه داد: ۲۰۴۳ واحد نهضت ملی مسکن توسط ۱۷ پیمانکار در شهر جدید پردیس در حال ساخت است.
 وی افزود: پیشرفت فیزیکی این تعداد واحد ۵۵.۵ درصد است.
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با اشاره به این‌که میانگین واریزی متقاضیان این واحد‌ها حدود ۴۰۰ میلیون تومان است، گفت:‌بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته واحد‌های نهضت ملی مسکن پردیس تا آخر سال آینده تکمیل و تحویل می‌شود.
محبت‌خواه در خصوص خرید و فروش امتیاز نهضت ملی مسکن، اضافه کرد: خرید و فروش امتیاز این واحد‌ها ممنوع بوده و غیرقانونی است. در صورت مشاهده معامله امتیاز با فروشندگان برخورد قانونی صورت می‌گیرد.
به گزارش تسنیم، دیماه سال گذشته نظری‌نیا عضو هیئت مدیره شرکت عمران پردیس میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه‌های نهضت ملی مسکن را ۴۰ درصد اعلام کرده و گفته بود:  «در برنامه است تا پایان سال (۱۴۰۱) حدود ۲۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در پردیس تکمیل و تحویل متقاضیان شود»

مسکن ملی
وی افزود: متقاضیان در نظر داشته باشند تکمیل و تحویل واحد‌های مسکونی وابسته به مشارکت مردم است؛ بنابراین آن‌ها باید آورده خود را به موقع پرداخت کنند تا هم هزینه‌ها کاهش یابد و هم این‌که واحد‌ها در زمان مقرر تحویل شود.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: