پایگاه خبری خانه فوتبال:

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: آن بازی که ما می‌خواستیم قطعاً انجام ندادیم و بچه‌ها از لحاظ ذهنی آماده این مسابقه نبودند.
به گزارش خبرگزاری فارس، مهدی طارمی پس از بازی ایران و هنگ کنگ اظهار داشت: این دیداری برد که به هر حال ما بردیم. از آن لحاظ بد نبود و ما توانستیم 6 امتیاز کسب کنیم و به مرحله حذفی صعود کنیم.
وی ادامه داد: ولی آن چیزی که ما می‌خواستیم قطعاً نبود، آن بازی که ما می‌خواستیم قطعاً انجام ندادیم. بچه‌ها از لحاظ ذهنی آماده این بازی نبودند و نمی‌دانم دلیلش چیست.
مهاجم تیم ملی در پاسخ به سوال خبرنگار که تیم ملی ایران در مقابل تیم‌های بزرگ بهتر کار می‌کند، گفت: نه، هنگ کنگ تیم خوبی بود. بازی خوبی انجام داد و ما آن چیزی که مدنظرمان بود و آن چیزی که در تمرینات می‌خواستیم را نتوانستیم انجام دهیم. باید بیشتر کار کنیم که بتوانیم بهترین نتیجه‌ها را برای تیم ملی بگیریم.

طارمی گفت: بازی سختی بود و ما انتظار چنین مسابقه‌ای نداشتیم. به تیم هنگ کنگ تبریک می‌گویم. همین که توانستیم ببریم خوب است. اینجا جام ملت های آسیاست و تمام تیم ها با تمام توانشان وارد مسابقه می‌شوند. همین که 6 امتیاز گرفتیم شرایط بدی نداریم و خوب است.

وی در خصوص از دست رفتن موقعیت ها گفت: این چیز طبیعی است و موقعیت ها در بازی با فلسطین گل شد ولی در این مسابقه توپ هایمان درون دروازه نرفت. خیلی طبیعی است. همین مسائل است که فوتبال را جذاب می‌کند. اینکه ما می‌توانیم موقعیت بسازیم، یعنی برنامه داریم.

وی اظهار داشت: در این رقابت همه می‌آیند و تمام توانشان را به نمایش می‌گذارند. مخصوصا اینکه جلوی تیم‌های بزرگ بازی می‌کنند. ما به عنوان تیم بزرگ هستیم و تیم ها با تمام توان به زمین می‌آیند.

طارمی در پاسخ به این سوال که هنوز فرصت نشده تا با آزمون آن زوج همیشگی را تشکیل دهد، گفت: ان شاءالله زمانش برسد و اتفاقات خوب برایمان رخ دهد. مهم برد است چه با زوج مهدی-سردار، چه کریم، شهریار یا رضا اسدی. هر کسی که در زمین حضور دارد، بتوانیم ببریم.

وی در خصوص اینکه چه زمان پایش به گلزنی باز می‌شود گفت: ان شاءالله باز می‌شود. به وقتش باز بشود بهتر است.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: