پایگاه خبری خانه فوتبال:

واریز یارانه نقدی دسته بندی شد.یارانه نقدی با وسع سنجی جدید بروز شد.یارانه نقدی در سال جدید با تغییرات مهمی مواجه شد.اخبار جدیدی درباره تکمیل یارانه نقدی همه دهک ها رسید

یارانه نقدی همه خانوارها تکمیل شد (ویژه دهک‌های ۴ تا ۹)

سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها اعلام کرد: یارانه بهمن‌ماه دهک‌های ۴ تا ۹ به حساب سرپرستان خانوار واریز شد و از ساعت ۲۴ امشب قابل برداشت است.
در این اطلاعیه آمده است: پیرو اطلاعیه قبلی در مورد نحوه پرداخت یارانه کمک معیشتی از بهمن ماه سال جاری، یارانه مرحله ۱۵۶ بر اساس دهک‌بندی اعلامی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به حساب سرپرستان خانوار دهک‌های چهارم تا نهم کل کشور واریز و از ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۳۰ بهمن ماه قابل برداشت است.
بر همین اساس، در صورتیکه سرپرستان خانوار جز دهک‌های اول تا سوم هستند، مبلغ ۳۰۰ هزار تومان به‌ازای هر نفر به حساب آنان واریز خواهد شد.

کالابرگ الکترونیکی

چنانچه سرپرستان خانوار از کالابرگ الکترونیکی استفاده نکرده باشند رقم کامل یارانه برای ایشان قابل برداشت است و در صورت استفاده به همان میزان از یارانه خانوار کسر شده و باقی مانده مبلغ به حساب سرپرست خانوار واریز می‌شود.

کسر اقساط تسهیلات اربعین و وام کرونایی

در صورتی که سرپرستان خانوار پیش از این نسبت به دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه ۱۰ میلیون ریالی دوم کرونا اقدام نموده‌اند، باقی مانده اقساط این تسهیلات از مبلغ واریزی به حساب آنان کسر خواهد شد.
همچنین سرپرستان خانواری که تسهیلات اعزام به عتبات عالیات (اربعین) را دریافت کرده‌اند اقساط این تسهیلات به نسبت بعد خانوار از حساب ایشان کسر خواهد شد.

زمان جدید واریز یارانه نقدی ماهانه را ببینید

یارانه
طبق اعلام سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها از این ماه پرداخت‌های این سازمان بر اساس زمان‌بندی واریز می‌شود.​سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که برای نظم بخشی هر چه بیشتر به پرداخت یارانه‌ها و مستمری‌های موضوع قانون هدفمندسازی یارانه‌ها، از این ماه پرداخت‌های این سازمان براساس زمان‌بندی جدول فوق انجام خواهد شد.

این شرایط باعث حذف یارانه نقدی خانوار می شود

سایت سامانه حمایت (hemayat.mcls.gov.ir) اطلاعات اقتصادی خانوارها را بروز کرده که بر اساس آن تغییراتی در دهک بندی برخی خانوارها اعمال شده است. 
سایت سامانه حمایت وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اطلاعات اقتصادی جدید خانوارها بر اساس سال های 1399 تا 1402 را در خروجی خود قرار داده است.
بر این اساس تغییراتی در دهک بندی برخی خانوارها اعمال شده و مشمول یا مشمول نبودن خانوارها برای دریافت یارانه نقدی مشخص شده است.
برخلاف اظهارات مسئولان وزارت تعاون برای تقسیم بندی اقتصادی خانوارها بر اساس صدک، سیستم طبقه اقتصادی خانوارها همچنان بر اساس دهک است.
در سایت به روز شده سامانه حمایت جزئیات بیشتری نسبت به قبل از اطلاعات اقتصادی خانوارها ذکر شده است از جمله اطلاعات خودرو، اطلاعات درآمد، و اطلاعات تراکنش های بانکی شامل مجموع خرید با کارت بانکی، مجموع واریز به حساب، مانده حساب، مجموع کارت به کارت، مجموع ساتنا و مجموع پایا.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: