پایگاه خبری خانه فوتبال:

مربی پرسپولیس اظهار نظر جالبی درباره خریدهای جدید تیمش داشت.
به گزارش ورزش سه با اینکه بعد از دو بازی اخیر  پرسپولیس از بازیکنان تازه وارد این تعریف و تمجیدهای زیادی شده و بسیاری روی این نکته تاکید کرده‌اند که توان تیم اوسمار با این بازیکنان بیشتر شده اما سیدجلال حسینی نگاه متفاوتی نسبت به بقیه دارد و به نوعی به خریدهای تازه وارد تیم تشر زده است.
حسینی در بخشی از مصاحبه خود پس از پایان بازی با نفت و گاز گچساران گفت: آن‌ها هم باید تلاش‌شان را بیشتر بکنند. اصلا کاری نداریم که یک بازی یا دو بازی خوب هستند. در پرسپولیس اصلا این طور نیست. باید در تمام مسابقات با تمام قدرت بازی کنند و نظم تیمی داشته باشند.

سیدجلال همیشه در مواجهه با بازیکنان تازه وارد به پرسپولیس سختگیری می‌کند تا آنها بدانند کجا آمده‌اند و چه وظیفه سنگینی دارند .برای او بازیکن خارجی و داخلی هم فرقی نمی کند چرا که با کلام غیرمستیم از آنها خواسته به جای اینکه احیانا دنبال نمایش انفرادی باشند و خودنمایی کنند در کار تیمی حل شوند و به تیم‌شان کمک کنند ضمن اینکه در خوب بودن استمرار داشته باشند چرا که جرقه زدن در پرسپولیس فایده ندارد و همیشه باید خوب بود.

البته خریدهای پرسپولیس در روز بازی با نفت و گاز شرایط نسبتا خوبی در مجموع داشتند اما سیدجلال با این صحبت خیلی واضح از آنها خواسته که باید در کار تیمی مترکز باشند و همین نشان می‌دهد او به عنوان یک فرد باتجربه می‌تواند در رختکن سرخ‌ها بخوص برای نفرات جوان‌تر تیم یک الگو باشد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: