پایگاه خبری خانه فوتبال:

اگر به‌دنبال یک شیوه بازاریابی مؤثر و کم‌هزینه برای معرفی تجارت و برند خود هستید بازاریابی پیامکی می‌تواند بهترین راهکار برای شما باشد. از طریق بازاریابی پیامکی شما می‌توانید با طیف گسترده‌ای از مخاطبان بازار هدفتان که از فناوری موبایل استفاده می‌کنند ارتباط برقرار کنید؛ اما برای ارسال پیامک در این حجم بزرگ نیاز به یک ابزار مناسب دارید و این ابزار شگفت‌انگیز پنل اس‌ام‌اس یا سامانه ارسال پیامک است؛ بنابراین مهم است سامانه‌ای را انتخاب کنید که به شما در مسیر رشد کسب‌وکارتان کمک کند. سامانه‌ای که از پشتیبانی باکیفیت و پاسخگویی به‌موقع برخوردار باشد. به همین منظور تصمیم داریم در این مطلب شما را با ملی پیامک، سامانه پیامکی پاسخگو آشنا کنیم.

سامانه ملی پیامک را بشناسید!

ملی پیامک یکی از شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات پیامکی با سابقه و نام آشنا در ایران است. شما با استفاده از این سامانه پیامکی می‌توانید به لیست شماره‌های موردنظرتان ارسال پیامک تبلیغاتی یا خدماتی داشته باشید و مشتریانتان را از به‌روزرسانی‌ها، اخبار و تخفیف‌های کسب‌وکارتان مطلع کنید. پنل اس ام اس ملی پیامک بیش از 60 امکان پیامکی را در اختیار شما قرار می‌دهد؛ بنابراین شما با خرید این سامانه با هیچ محدودیتی در هیچ زمینه‌ای برای تعامل با مشتریانتان روبه‌رو نخواهید شد.

چرا از سامانه ملی پیامک استفاده کنیم؟

اگر برایتان سؤال است که از بین این همه سامانه پیامکی چرا ملی پیامک را انتخاب کنم برای گرفتن پاسخ سوالتان با همراه باشید، در ادامه دلایل استفاده از سامانه پیامکی را معرفی می‌کنیم.

2

کاربری آسان

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که یک سامانه پیامکی خوب را از سایر سامانه‌ها جدا می‌کند، پنل کاربری آسان است. با خرید پنل اس ام اس تخصصی و حرفه ای از ملی پیامک از یک پنل  با کاربری ساده و کامل برخوردار می‌شوید که می‌توانید با هر سطح دانشی به‌راحتی از تمام امکانات آن در جهت ارائه خدمات بهتر به مشتریانتان استفاده کنید. در جریان باشید که سامانه ملی پیامک یک سامانه کاملاً تحت وب بوده و لازم نیست برای استفاده از این پنل اس ام اس نرم‌افزار یا سخت‌افزار خاصی روی سیستمتان نصب کنید. کافی است به اینترنت دسترسی داشته باشید و از طریق مرورگر سیستمتان وارد سامانه ملی پیامک شوید.

ارسال نامحدود پیامک

با استفاده از سامانه ملی پیامک می‌توانید بدون هیچ محدودیتی پیامک ارسال کنید. کافی است پنل اس ام اس تان را به میزان تعداد پیام‌هایی که قصد ارسال آن را دارید شارژ کنید. جالب است بدانید سرویس‌های ملی پیامک می‌توانند تا 5 میلیون پیامک را در یک‌بار ارسال کنند؛ بنابراین با خیال راحت و بدون هیچ نگرانی پیامک‌هایتان را در حجم بالا ارسال کنید.

3

داشتن تیم پشتیبانی قوی و پاسخگو

آنچه موجب برتری سامانه ملی پیامک نسبت به سایر رقبایش شده است پاسخگویی به‌موقع و آموزش صحیح نحوه استفاده از پنل و پشتیبانی قدرتمند است. کارشناسان مجرب تیم پشتیبانی سامانه ملی پیامک به‌صورت 24 ساعته و رایگان آمادۀ پاسخگویی به سؤالات و برطرف کردن مشکلات و ابهامات شما کاربران عزیز هستند و به شما نحوه استفاده از پنل اس‌ام‌اس ملی پیامک را به‌صورت گام‌به‌گام آموزش می‌دهند. درصورتی‌که در استفاده از سامانه با مشکلی روبه‌رو شدید یا در نحوه استفاده از آن ابهامی برای شما وجود داشت می‌توانید با شماره 02163404 تماس بگیرید.

امکانات سامانه ملی پیامک

همان‌طور که گفتیم سامانه ملی پیامک بیش از 60 امکان پیامکی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا یک بازاریابی پیامکی مؤثر و قدرتمند را آغاز کنید و با مشتریانتان یک رابطه قوی و قابل‌اعتماد بسازید. در ادامه برخی از این امکانات را معرفی می‌کنیم:

  • ارسال پیام از روی نقشه
  • امکان ارسال پیامک به شهر، استان، منطقه و کد پستی
  • امکان ارسال پیامک به اصناف و مشاغل مختلف
  • امکان ارسال پیامک به ایرانسلی‌ها
  • امکان ایجاد دفترچه تلفن مشتری‌ها
  • برگزاری نظرسنجی و قرعه‌کشی
  • پاسخ خودکار بر اساس دریافتی (می‌توانید کاراکتر و عددی را مشخص کنید تا بر اساس آن متنی را ارسال کنید)
  • لغو خودکار عضویت دفترچه تلفن (عدد یا کاراکتری را تعریف کنید تا با دریافت آن مخاطب را از دفترچه تلفن حذف کنید)
  • بررسی هوشمند پیامک‌ها
  • امکان ارسال پیامک تکی و انبوه صوتی
  • امکان تعریف لیست ویژه
  • امکان برگزاری مسابقه پیامکی
  • امکان ارسال پیامک مناسبتی

اگر قصد دارید برای برندینگ و افزایش فروش کسب‌وکارتان از بازاریابی پیامکی استفاده کنید پس عجله کنید و از رقبایتان سبقت بگیرید. کافیست به سایت ملی پیامک به آدرس www.melipayamak.com مراجعه کنید و یا با شماره تلفن 02163404 داخلی 1  تماس بگیرید تا کارشناسان و پشتیبانان فنی ملی پیامک در کوتاه‌ترین زمان ممکن پنل اس‌ام‌اس شما را فعال‌ کنند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: