پایگاه خبری خانه فوتبال:

این روزها رشد و توسعه دنیای دیجیتال را نمی توان نادیده گرفت. زندگی همه ما به بستر دنیای مجازی وابسته شده است تا جایی که زندگی بدون اینترنت برای ما انسان ها با نبود اکسیژن برابری می کند. رشد و توسعه بسیاری از کسب و کارها در بستر دنیای مجازی غوغایی به پا کرد و چه افرادی که از همین فضا، تحول عظیمی در زندگی و رشد کسب و کارشان به وجود نیامد! به هر حال علاقه مردم به اینترنت بازاریابی های سنتی را از رده خارج کرد و به تجارت در دنیای الکترونیک قدرت داد؛ به همین دلیل بسیاری از کارفرمایان به سمت طراحی و سئو سایت روی آوردند. اما سئو سایت چیست و با کسب و کار ما چه می کند؟! با ما همراه باشید

سئو چیست؟

فرض کنید برای کسب و کا ر خود سایتی راه اندازی کرده اید؛ ( فرقی ندارد شرکت شما کوچک باشد یا بزرگ، خدمات داشته باشید یا محصول)؛ سایت شما جذاب و کاربر پسند است، محتوای خوبی دارد، اما ترافیک آن چنگی به دل نمی زند. مشکل کجاست؟ چرا سایتی از سراسر ایران مخاطب دارد و سایت شما نهایتا روزی 40 کلیک می خورد؟ سایت مشکل خاصی ندارد فقط اصول سئو سایت در آن رعایت نشده است. اما seo  (Search Engine Optimization)چیست؟ خدمات سئو سایت به سایت شما کمک می کند با پیروی از قواعد و الگوریتم های گوگل بهتر دیده شوید. بنابراین اگر سایتی هنگام جستجوی کلمه، در صفحه‌ی اول گوگل ظاهر شد، به خاطر یک سری تکنیک است؛ این تکنیک ها سئو سایت نام دارند. پس برای اینکه سهمی در بازار بزرگ دنیای مجازی داشته باشیم ناگزیریم بخشی از هزینه و زمان خود را صرف راهکارهای پیدار و بلند مدت آن نماییم. فراموش نکنید که seo  جایگزین بازاریابی یا تبلیغ نیست، تولید محتوای اصیل، به روز کردن محتوای قدیمی، قانع کردن بازدید کننده برای اینکه مدت زمان بیشتری را در سایت شما بگذراند و نهایتا با دست پر سایت را ترک کند، یعنی سایت شما سئوی خوبی دارد. البته برای همه این اقدامات باید بخش قابل توجهی از هزینه و زمان خود را اختصاص دهید؛ اما با نتیجه آن همه خستگی ها از بین می رود. 

چرا باید از سئو سایت استفاده کنیم؟

پاسخ به این سوال بسیار ساده است، چون اگر سایت شما برای موتورهای جستجو بهینه نشده باشد و در صفحه اول گوگل نباشید، حضورتان در فضای آنلاین بیهوده است. اگر بخواهیم آمار نسبی به شما بدهیم، مردم جهان روزانه بین 6 الی 7 میلیارد بار از موتور های جستجوی گوگل استفاده می کنند. جالب است بدانید جستجو از طریق تلفن همراه نیز روند رو به رشد قابل توجهی از سال 2015 به بعد داشته است. بنابراین صرف هزینه و زمان برای آموزش سئو سایت امری طبیعی و لازمه هر کسب و کاری است. از همه این ها که بگذریم، موتورهای جستجو تلاش می کنند تا همان چیزی را در اختیار کاربر قرار دهند که آن ها به دنبالش هستند. به همین دلیل اعتماد به سایت های اول همیشه بیشتر بوده است. همین موضوع ارزش سئو سایت و الزام استفاده از آن را برای ما روشن می کند. تجربه چندین ساله ما نشان داده، کلماتی که توسط کاربران در دنیای مجازی، توسط کاربران استفاده می شوند اهمیت بالایی دارند و گوگل یک تنه می تواند موفقیت هر شرکتی را بی چون و چرا تضمین نماید.

بهترین شرکت سئو سایت در ایران و اصفهان

تا اینجا با سئو سایت و اهمیت آن آشنا شدیم. اما سئو جی اچ، به عنوان بهترین شرکت سئو در اصفهان  چه اقداماتی انجام می دهد؟ در ابتدای کار اولین تغییری که در سایت شما انجام می دهیم، بهینه سازی محتوای قدیمی سایت شماست که در همین مرحله اول، بهترین نتایج برای سایت شما رقم می خورد. زمانی که محتوای قدیمی شما بهینه و به روز شد، با سئو تکنیکال، جذابیت صفحه شما را بیشتر می کنیم که این امر منجر می شود افراد زمان بیشتری را در سایت شما بگذرانند؛ این امر بانس ریت شما را به طرز قابل توجهی کاهش می دهد.  بعد از پشت سر گذاشتن این مرحله با تحلیل سرچ کنسول صفحات قوی سایت شما مشخص می شوند، ما این صفحات را رشد می دهیم و ضعف دیگر صفحات را برای رساندن بقیه صفحات اصلاح می کنیم. پس از طی این مراحل نوبت به لینک بیلدینگ می رسد که تیم حرفه ای رزسا با سابقه بالای خود این اقدام را نیز پشت سر می گذارد و شما در صدر گوگل پادشاهی می کنید. ما با ابزارهای به روز و حرفه ای تحلیل رقبا و بهترین استراتژی ها، شما را صفحه اول گوگل می آوریم، این پر سودترین سرمایه گذاری شماست.

https://grayhatseo.ir/

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: