پایگاه خبری خانه فوتبال:

از همان روزهای اولیه تولید محتوای دیجیتالی ، ناشران با ایجاد تعادل بین سودآوری و تجربه کاربران به چالش کشیده شده اند. تبلیغات سنتی و حمایت ها ، از جمله تبلیغات تمام صفحه و بنرها، در ارائه هر دو طرف مقیاس کوتاهی کرده است. بنابراین در حال حاضر ناشران به دنبال تبلیغات بومی به عنوان راه حل احتمالی چاپ دیجیتال پرینت آرمانی هستند ، البته با احساسات متفاوت.

از آنجا که تبلیغات بومی راه خود را به بسترهای محتوایی بیشتری مانند رسانه های اجتماعی و سایت های انتشار محتوا باز کرده است ، هم منتقدان و هم حامیان نظر خود را در مورد رسانه جدید ابراز کرده اند. برخی از تبلیغات بومی بیان شده می تواند اعتماد مصرف کنندگان به نام تجاری را از بین ببرد ، زیرا مصرف کنندگان را در خواندن محتوا که در واقع یک تبلیغ است گمراه می کند. طرفداران تبلیغات بومی استدلال می کنند که این قالب اعتماد را افزایش می دهد و به برندها این فرصت را می دهد که بیش از ارائه بیانیه پیشنهادی با سئو سایت توسط سئو ورد عمل کنند ، اما محتوای مفید یا سرگرم کننده ای را به همان شکل که پلت فرم بومی است ارائه دهند.

آن را دوست داشته باشید یا از آن متنفر باشید ، تبلیغات بومی تأثیر بسزایی در دنیای نشر دارد. برخی از شرکت ها در حال حاضر پیشرفت های قابل توجهی در توسعه تبلیغات بومی انجام داده اند و طولی نمی کشد که تبلیغ کنندگان شما انتظار دارند شما در مورد پذیرفتن یا عدم پذیرش آن سیاستی داشته باشید.

تبلیغات بومی چیست؟

تبلیغات بومی نوعی بازاریابی محتوا است که در آن تبلیغ کننده محتوا را به گونه ای تبلیغ می کند که از عناصر بصری و لحن بستر محتوا تقلید می کند. در این مورد ، تبلیغ کننده می تواند ناشر باشد ، با استفاده از تیم تحریریه خود ، یا می تواند یک نام تجاری خارجی باشد که محتوا را در پلت فرم دیگری ارسال می کند.مانند آژانسهای مسافرتی که تور استانبول خود را در سایتهای گردشگری مانند توریاب به فروش می رسانند

تفاوت بین تبلیغات نمایش آنلاین و تبلیغات بومی در این است که دومی در جریان محتوای سرمقاله به صورت بدون وقفه ادغام می شوند. در نگاه اول ، تبلیغات متنی شبیه محتوای بومی سایت است ، بنابراین از آن به عنوان تبلیغ "بومی" یاد می شود.

  • برخی از نمونه های رایج عبارتند از:
  • توییت هایی را در توییتر تبلیغ کرد
  • یک مقاله مارک دار در سایتی با مخاطبان مشابه
  • پست فیس بوک پیشنهاد شده
  • محتوای توصیه شده در پایین مقاله
  • تبلیغات جستجوی گوگل
  • ویدئوهایی که توسط ناشران محتوا ایجاد شده اند اما هزینه آنها توسط تبلیغ کنندگان است

در زمینه انتشار ، محتوای تبلیغات بومی ممکن است توسط یک تبلیغ کننده ایجاد شده و در جریان محتوای ناشر قرار گیرد. یا تیم تحریریه ناشر می تواند از طرف مارک ها محتوایی ایجاد کند تا بسیار شبیه به محتوای تحریریه ناشر باشد ، اما در واقع به عنوان یک بستر تبلیغاتی برای نام تجاری عمل می کند. محتوای تحت حمایت Buzzfeed نمونه ای از این موارد است.

تفاوت آن با محتوای حمایت شده چگونه است؟

در بسیاری از موارد قابل تعویض هستند. با این حال ، یک تبلیغ بومی موثرتر هدف به اشتراک گذاری دارد. محتوای بومی به گونه ای طراحی شده است که فراتر از خوانندگان وفادار شما با مخاطبان جدید به اشتراک گذاشته شود. شما می خواهید آن را در مکان های منطقی برای مخاطبان ایده آل خود نشان دهید و سپس از آن مخاطب بخواهید آن را با سایر جوامع خود به اشتراک بگذارد تا زمانی که خوانندگان جدید به آن دسترسی پیدا کنند.

تور استانبول توریاب

چرا الان مهم است؟

مردم در حال حاضر از طریق تبلیغات داخلی درآمد کسب می کنند. این به طور فعال از مرحله پذیرش اولیه خارج می شود و به عنوان یک استراتژی درآمد شناخته شده شناخته می شود.فشار برای استانداردسازی معیارها و مقادیر تبلیغات دیجیتال ، به ویژه در مورد CPC ، CPM یا معیار "زمان صرف شده" وجود دارد. اکنون زمان آن است که در جایی که تبلیغات بومی در ترکیب قرار می گیرد ، مستقر شویم.

ناشران در حال حاضر به دنبال بهترین روش ها برای حفظ خوانندگان در جستجوی محتوای بیشتر هستند. برخی سایت های خود را برای جریان بی وقفه محتوا تطبیق می دهند ، در حالی که برخی دیگر پس از هر مقاله گزینه های بیشتری را برای محتوای مرتبط ارائه می دهند تا خوانندگان بر روی مورد بعدی کلیک کنند.

مزایای ناشران و بازاریابان محتوا دو برابر است:

اول ، با ارسال محتوای اصلی در کانال های مناسب. این می تواند نمای تجاری جدیدی را برای شما به ارمغان بیاورد و امیدوارم به ایجاد مخاطبان جدید کمک کند. کیفیت محتوای شما همچنین می تواند به اعتماد خواننده به نام تجاری شما کمک کند و بینندگان را یک قدم به مشتری یا مشترک شدن نزدیک می کند.

دوم ، با اجازه ارسال محتوا در شبکه های خود. این باعث می شود مطالب جدید و تازه در سایت شما حفظ شود و به طور بالقوه می تواند اطلاعات بیشتری را که به دنبال آن بودند به طرفداران وفادار شما ارائه دهد. این تاکتیک تنها زمانی موفقیت آمیز است که کیفیت محتوا بالا باشد. شما باید برنامه ریزی کنید تا با محتوای ارسال کننده نام تجاری همکاری نزدیک داشته باشید تا مطمئن شوید مطالب پیشنهادی نیاز مخاطبان شما را تامین می کند.

نتایج تا کنون چیست؟

  • بر اساس تحقیقات آزمایشگاه رسانه ای IPG و Sharethrough ، به احتمال زیاد تبلیغات بومی نسبت به یک بنر تبلیغاتی استاندارد32 درصد بیشتر به اشتراک گذاشته می شود
  • مصرف کنندگان 53٪ بیشتر از تبلیغات نمایشی به تبلیغات بومی نگاه کردند
  • تبلیغات بومی نسبت به تبلیغات بنری 18 درصد افزایش خرید و 9 درصد افزایش پاسخگویی به برند را نشان می دهد
  • 25 درصد مصرف کنندگان بیشتری برای مشاهده مکان های تبلیغات داخلی در فید نسبت به واحدهای تبلیغاتی نمایش داده شده اندازه گیری شدند
  • پیش بینی می شود در سال 2014 حدود 120 میلیون دلار فروش تبلیغات بومی داشته باشد
  • تبلیغات بومی یاهو در سه ماهه چهارم 106 میلیون دلار برای این شرکت درآمدزایی کرد
  • تحقیقات یاهو نشان می دهد 70 درصد از مصرف کنندگان ترجیح می دهند در مورد محصولات از طریق تبلیغات بومی اطلاعات کسب کنند
  • مطالعه یاهو بر روی آگهی های رایانه ای رایانه ای نشان داد مصرف کنندگانی که تبلیغات جاری را مشاهده می کنند 285 درصد بیشتر از وب سایت تبلیغ کننده دیدن می کنند
  • ویژگی های چاپ دیجیتال

چگونه می توان از تبلیغات بومی بدون "فریب" مخاطبان در مورد سرمقاله و تبلیغات استفاده کرد؟

اگر محتوا را به عنوان یک تبلیغ بومی میزبانی می کنید ، فقط محتوایی را که متناسب با نیاز مخاطبان شما است ، مجاز کنید. به محتوایی اجازه دهید که اگر می توانستید خودتان آن را نوشته باشید. در حالت ایده آل ، محتوا آنقدر خوب خواهد بود که خواننده شما با نوشتن آن توسط شما یا تبلیغ کننده شما مشکلی نخواهد داشت.

حتی با محتوایی که مشابه محتوای خود شماست ، در مورد محتوایی که تولید کرده اید و "حمایت شریک مورد اعتماد" بسیار دقیق و واضح است. اگر محتوای تبلیغاتی باید به تبلیغ کننده پیوند داده شود ، به خوانندگان هشدار دهید که این اتفاق می افتد تا از سردرگمی یا تعجب جلوگیری شود. با این حال ، بهتر است محتوای تبلیغ کننده را در سایت خود میزبانی کنید.

اگر در حال ارسال محتوا در سایت های دیگر هستید ، مطمئن شوید که همان الزاماتی را که برای تبلیغ کنندگان خود تعیین کرده اید برآورده می کنید: محتوایی که ارائه می دهید باید نیاز آن مخاطب را برآورده کند. در غیر این صورت شما اعتماد و واکنش مثبت به محتوای نام تجاری خود ایجاد نخواهید کرد. سعی کنید با انواع مختلف محتوا - گرافیک ، فیلم ، مقاله - بازی کنید تا ببینید چه چیزی برای مخاطبان مختلف طنین انداز است. سپس ، معیارهای خود را مشاهده کنید تا نتایج را ببینید. از پیوندهای ارجاع برای قضاوت در مورد نحوه عملکرد محتوای شما در سایت های دیگر و اینکه چه چیزی خوانندگان را به جستجوی بیشتر و یا تبدیل شدن به مخاطب جدید شما ترغیب می کند ، استفاده کنید.

چیزهایی که باید در مورد استانبول در سال 2023 بدانید

استانبول شهری که مسافران زیادی دارد هم در اروپا و هم در آسیا واقع شده است. ...

استانبول یکی از پرجمعیت ترین شهرهای جهان و قاره اروپا است. ...

استانبول پایتخت بسیاری از امپراتوری ها بود. تاریخچه جالبی دارد

استانبول شهری است که بر روی هفت تپه قرار گرفته است. ...

استانبول دومین متروی قدیمی جهان را در خود جای داده است.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: