پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

طراحی سایت فروشگاهی

کسب‌وکارهای مجازی به خاطر دلایلی همچون طراحی ضعیف سایت و یا تعداد زیاد رقبا در فضای مجازی رو به پسرفت هستند.

برای اکثر سایت‌ها، بهترین روش‌ها وجود دارد که می‌تواند به شما در طراحی سایت فروشگاهی کاربردی کمک کند اما وب سایت‌های تجارت الکترونیک منحصر به فرد هستند. آنها نیاز به مدیریت موجودی، پردازش پرداخت‌ها و ارائه یک رابط خرید مناسب دارند و آنها باید سخت‌تر تلاش کنند تا بر عدم قطعیت‌های ذاتی اینترنت غلبه کنند تا الهام‌بخش مصرف‌کنندگان باشند تا از پول نقدی که به سختی به دست آورده‌اند جدا شوند.

قیمت طراحی سایت

بسته به نوع وب سایت و امکانات درخواستی که تمایل دارید در سایت اعمال گردد و در کل بسته به مدت زمانی که برای برنامه نویسی سایت صرف می شود قیمت سایت فروشگاهی متفاوت خواهد بود. یکی از موفق‌ترین شرکت‌های طراحی سایت با بیش از 15 سال سابقه درخشان در زمینه طراحی انواع سایت و سئو، شرکت وب نگاران پارسه می‌باشد. برای برآورد قیمت سایت شرکتی یا فروشگاهی مورد نظرتان می‌توانید با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید.

  • ۰۲۱-۶۶۱۲۴۱۴۹

  • ۰۲۱-۶۶۹۲۸۰۴۰

  • ۰۹۱۲۳۷۹۰۵۸۸

نکته اصلی در طراحی سایت فروشگاهی این است که سایت‌های تجارت الکترونیک باید با مجموعه قوانین متفاوتی نسبت به یک وب سایت معمولی حرکت کنند.

اکنون، قبل از ادامه، اجازه دهید به طور خلاصه در مورد قیمت صحبت کنیم.

برخی از صاحبان مشاغل نگران هستند که هزینه طراحی وب سایت حرفه‌ای می‌تواند بسیار زیاد باشد.

درست است که بسیاری از شرکت‌ها و آژانس‌های طراحی سایت ده‌ها میلیون تومان برای خدمات خود دریافت می‌کنند. اما این به طور کلی درست نیست.

بنابراین، اگر یک کسب و کار تجارت الکترونیک دارید و می‌خواهید به طور کامل از پتانسیل تجارت الکترونیک خود استفاده کنید، روی این 5 ویژگی مهم طراحی وب سایت تمرکز کنید.

ناوبری ساده

اگر وارد یک فروشگاه درهم و برهم شوید که در آن قفسه‌ها مملو از اجناس هستند و هیچ ظاهر منظمی ندارند، احتمالاً آن فروشگاه را ترک می‌کنید.

یک سایت فروشگاهی با ناوبری ضعیف معادل یک فروشگاه درهم و برهم است.

داشتن یک نام تجاری عالی و لوگوی تجاری با ظاهری تمیز کافی نیست. اگر صفحه اصلی شما به خوبی طراحی نشده باشد و نتواند مسیر روشنی را برای کمک به خریداران برای یافتن آنچه به دنبال آن هستند ارائه دهد، بازدید کنندگان سایت شما را ترک خواهند کرد.

در حالی که طراحی ناوبری موثر یک عامل مهم برای همه وب سایت‌ها است، به ویژه برای سایت‌های فروشگاهی که محصولات متنوعی را به فروش می‌رسانند، مهم است.

 

 

منوهای طبقه بندی شده و معقولانه طراحی کنید

همه چیز را در صفحه اصلی خود نیندازید. بازدیدکنندگان ممکن است غرق شوند و به جای گذر از هرج و مرج، آنجا را ترک کنند.

درعوض، یک ساختار منظم و مرتب با تنها چند دسته اصلی در سطح بالا (صفحه اصلی) ارائه دهید تا به بازدیدکنندگانتان اجازه دهید محصولات شما را به راحتی پیدا کنند. استفاده از منوهای کشویی را انتخاب کنید تا پس از اولین انتخاب مشتری، گزینه‌های بیشتری را نشان دهید.

 

 

فیلترها یافتن موارد خاص را آسان می‌کنند

اگر محصولات گسترده‌ای ارائه می‌دهید، ممکن است بخواهید فیلترهای بیشتری ارائه دهید که به افراد امکان می‌دهد جستجوی خود را به پارامترهای خاص محدود کنند.

به عنوان مثال، اکثر سایت‌های طراحی شده برای فروش کفش به شما امکان می‌دهند بر اساس قیمت، رنگ، قد پاشنه، اندازه و سبک فیلتر کنید. سایت‌های مبلمان و کالاهای خانگی به شما این امکان را می‌دهند که بر اساس قیمت، عرض، ارتفاع و رنگ و غیره فیلتر کنید.

فیلترها با از بین بردن نیاز به پیمایش در میان ده ها، و یا صدها نتیجه جستجوی نامناسب، در وقت و ناامیدی کاربران صرفه جویی می‌کنند.

 

 

از نوار جستجو استفاده کنید

گنجاندن نوار جستجو در صفحه اصلی شما به بازدیدکنندگان این امکان را می‌دهد که فوراً جستجوی هدفمند برای محصول یا خدمات مورد نظر خود را آغاز کنند.

هیچ کلیک خسته کننده‌ای وجود ندارد بازدید کنندگان شما فقط معیارهای جستجوی خود را وارد کرده و محصولات مورد نظر خود را می‌بینند.

 

 

چت آنلاین

چت آنلاین می‌تواند به عنوان یک فروشنده در وب سایت شما عمل کند.

همه کاربرانی که برای اولین بار از سایت فروشگاهی شما دیدن می‌کنند، سوالاتی دارند به طور مثال "چگونه بفهمم که این وب سایت کلاهبرداری است؟" "آیا آنها فقط پول من را می‌گیرند و من دیگر از آنها خبری نخواهم داشت؟"

اما، چت آنلاین به کاربران اطمینان می‌دهد که افراد واقعی وجود دارند که اماده پاسخ گویی به سوالات آنها هستند و هنگامی که یک بازدیدکننده سؤال یا مشکل فنی دارد که باید قبل از ثبت سفارش حل شود، چت آنلاین کمک می‌کند تا مشکل برطرف شود.

طراحی سایت فروشگاهی

بنابراین، اضافه کردن پشتیبانی چت آنلاین هنگام طراحی سایت فروشگاهی یکی از مهم‌ترین مواردی است که در زمان سفارش طراحی سایت فروشگاهی باید به آن توجه کنید. (توجه داشته باشید، فقط در صورتی چت آنلاین را اضافه کنید که توانایی پاسخ سریع به سوالات کاربران را داشته باشید در غیر این صورت این ویژگی تاثیر منفی روی کاربران شما خواهد داشت.)

 

 

عکاسی محصول قوی

ما برای پولمان سخت کار می‌کنیم و وقتی از آن جدا می‌شویم، می‌خواهیم مطمئن باشیم که واقعاً در ازای آن چیزی را که می‌خواهیم، به دست می‌آوریم، اینجاست که سایت‌های فروشگاهی وارد رقابت می‌شوند.

در یک فروشگاه فیزیکی، مشتریان می‌توانند اقلامی را انتخاب کنند، لباس‌ها را امتحان کنند و فوراً با سایر محصولات مشابه مقایسه کنند. اما، هیچ راهی برای دست زدن به اقلام در فروش آنلاین وجود ندارد.

 

 

بهترین راه برای غلبه بر این کمبود، گنجاندن عکس‌های عالی در طراحی سایت فروشگاهی شما است.

به یاد داشته باشید که عکس‌های محصول بخشی از هویت برند شرکت شما هستند، بهترین‌ها را انتخاب کنید تا هویت منحصر به فرد شما را منعکس کنند.

از طراح سایت بخواهید، طرح‌بندی سایت فروشگاهی را طوری طراحی کند که عکس‌های محصول به روشی کاربرپسند نمایش داده شوند. محبوب‌ترین حالت‌ها گالری عکس یا لیست‌های عمودی هستند.

در مورد عکس‌ها بهتر است بدانید که آنها را باید با نور خوب از هر زاویه ارائه کنید. از جزئیات مهم نماهای نزدیک استفاده کنید و مهمتر از همه، از تصاویری استفاده کنید تا کاربران بتوانند آن محصول را در زندگی خود تصور کنند.

 

 

پرداخت ایمن و آسان

وارد کردن اطلاعات کارت اعتباری در درگاه‌های آنلاین می‌تواند کار نا امنی باشد.

هر سایت فروشگاهی باید تمام تلاش خود را برای ارائه یک فرآیند پرداخت امن انجام دهد. اگر در ایجاد امنیت فروشگاه آنلاین متخصص نیستید، می‌توانید به متخصصین این حرفه مراجعه کنید.

همچنین شما میتوانید از درگاه‌های پرداخت واسطه استفاده کنید که از نظر امنیت تست شده اند و احتمال نفوذ هکر‌ها در این درگاه‌ها نزدیک به صفر است، تنها نقطه ضعف درگاه‌های پرداخت واسطه این است که شما ممکن است به رابط کاربری آنها دسترسی نداشته باشید و کنترل کمتری روی نمای ظاهری صفحه پرداخت به شما می‌دهد.

طراحی سایت فروشگاهی

نکته مثبت این است که آشنایی هنگام خرید آنلاین باعث ایجاد اعتماد به نفس می‌شود. بنابراین، یک صفحه پرداخت با ظاهری آشنا احتمالاً به نفع شما خواهد بود.

علاوه بر ارائه یک فرآیند تسویه حساب امن در پشت صحنه، به نفع شماست که به مشتریان خود اطلاع دهید که تجربه خرید آنها یک تجربه امن خواهد بود. ساده‌ترین راه برای انجام این کار استفاده از نشان‌های پرداخت امن در فوتر سایت شماست.

اگر ارائه دهنده درگاه‌های پرداخت واسطه شما دارای نشان اعتماد هستند، آن را در نزدیکی دکمه پرداخت نشان دهید.

سرمایه گذاری روی یک تجربه کاربری ایمن و گفتن آن به مشتریان، اعتماد به نفس را به مشتریان القا می‌کند و به فروشگاه اینترنتی شما خدمات خوبی خواهد داد.

 

 

اثبات اجتماعی (نظرات مشتریان)

کاربران امروزی هنگام خرید آنلاین به نظرات مشتریان متکی هستند.

ما افرادی را که اکثر فروشگاه‌های آنلاین را اداره می‌کنند، نمی‌شناسیم. ما نمی‌توانیم کالا را لمس کنیم و بازگشت آنلاین اغلب یک دردسر است. اما، خواندن نظرات سایر مشتریان به ما اطلاعات زیادی از محصول واقعی و تجربه استفاده از آن را می‌دهد. نظرات مشتریان معمولاً شامل جوانب مثبت و منفی می‌شود. اما، آنها ممکن است اطلاعات بیشتری در زمینه استفاده از محصول به اشتراک بگذارند که شاید خود صاحب سایت فروشگاه هم در مورد آن‌ها اطلاعی نداشته باشد.

یک مطالعه در سال 2017 از مرکز تحقیقات اشپیگل نشان می‌دهد که 95٪ از خریداران قبل از خرید، نظرات مشتریان را مطالعه می‌کنند. به همین دلیل است که باید در هنگاه طراحی سایت فروشگاهی، یک پلتفرم نظرسنجی درست در سایت ایجاد شود.

یافتن نظرات سایر کاربران و نظرات خود را برای بازدیدکنندگان آسان کنید. این نظرات باید در صفحه همان محصول باشند تا خریداران بتوانند بدون خروج از صفحه محصول اطلاعات بیشتری کسب کنند.

برای دریافت مشاوره رایگان می‌توانید با متخصصین طراحی سایت، در شرکت وب نگاران تماس بگیرید.

  • ۰۲۱-۶۶۱۲۴۱۴۹

  • ۰۲۱-۶۶۹۲۸۰۴۰

  • ۰۹۱۲۳۷۹۰۵۸۸

 

برچسب ها : شرکت طراحی سایت,قیمت طراحی سایت,قیمت سایت شرکتی,قیمت سایت فروشگاهی,بهترین شرکت طراحی سایت,سئو سایت,پشتیبانی سایت,هزینه طراحی سایت,تعرفه طراحی سایت

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: