پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

قطعا تیم پرسپولیس یکی از پرطرفدارترین و پرافتخارترین تیم های ایران می باشد.

این تیم با حدود 30 الی 40 میلیون هوادار به عنوان یکی از پرهوادارترین تیم های آسیا به شمار می آید و این هواداران به منظور حمایت از تیم مورد علاقه خود و حضور در ورزشگاه ها و پشتیبانی از تیم محبوب خود، اقدام به خرید لباس پرسپولیس می کنند.

اما در این مقاله از فروشگاه دربی شاپ عرضه کننده لباس پرسپولیس و … با کیفیت بالا، قصد داریم به 7 دلیل برای اینکه عاشقانه طرفدار پرسپولیس باشید اشاره کنیم؛ امیدواریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

عاشقانه طرفدار پرسپولیس باشید!

این تیم با توجه به قدمت و افتخاراتی که دارد از تیم های محبوب و پر هوادار ایران و آسیا به شمار می آید.

شاید برخی افراد به دنبال کشف دلایل محبوبیت این تیم پر هوادار باشند و همواره این سوال برایشان پیش آمده باشد که چرا تیم پرسپولیس به این تعداد هوادار عاشق را دارا می باشد؟

1-قدمت باشگاه و مردمی بودن باشگاه

تیم پرسپولیس از قدمت حدود 50 ساله برخوردار می باشد که این تیم را در بین قدیمی ترین باشگاه های ایرانی قرار می دهد.

باشگاه پرسپولیس از زمان تاسیس تا کنون محبت مردم عادی و جامعه را در پی داشته است و عموم طرفداران و هواداران این تیم مردم عادی و افراد جامعه می باشند.

همان طور که اشاره شد این تیم حدود 30 الی 40 میلیون هوادار را برخوردار می باشد و توانسته خود را به یکی از پرهوادارترین تیم های ایران و آسیا تبدیل کند.

همواره عموم افراد از زمان های گذشته خرید لباس پرسپولیس را به منظور حمایت و علاقه خود نسبت به این تیم از فروشگاه های مختلف خریداری می نمایند.

2-افتخارات باشگاه پرسپولیس در طول تاریخ

تیم پرسپولیس در طول تاریخچه خود توانسته است قهرمانی ها و افتخارات زیادی را کسب کند و خود را به یکی از پرافتخارترین تیم های ایران تبدیل کند.

قطعا کودکان 8 الی 10 ساله با دیدن قهرمانی های متعدد در لیگ برتر ایران و موفقیت تیم پرسپولیس در مسابقات آسیایی ( 2 فینال آسیا) تبدیل به طرفداران و هواداران پر و پا قرص این تیم می شوند و به اصطلاح به هواداران دو آتیشه این تیم تبدیل می شوند.

البته تیم پرسپولیس در زمان های گذشته نیز به عنوان تیم مردمی شناخته می شده است و عمومیت مردم از طرفداران و هواداران این تیم به شمار می آمده اند.

3-داشتن اسطوره های بین المللی 

قطعا تیم پرسپولیس یکی از موفق ترین تیم های آسیایی می باشد که توانسته است از اسطوره ها و بازیکنان بزرگ تاریخ ایران استفاده کند.

باشگاه پرسپولیس همواره در تاریخ خود از بازیکنان سطح بالایی برخوردار بوده است که بعد از دوران فوتبال این افراد نیز از این بازیکنان به عنوان اسطوره یاد شده است.

افرادی مانند علی دایی، علی پروین، مهدی مهدوی کیا و تمام اسطوره های دیگر باشگاه پرسپولیس از مفاخر و اسطوره های باشگاه پرسپولیس به شمار می آیند.

قطعا حضور داشتن بازیکنان بزرگ در طول تاریخ باشگاه می تواند به محبوبیت و هواداران این تیم اضافه کند.

4-حمایت هواداران تیم پرسپولیس به صورت همه جانبه!

در طول تاریخ باشگاه پرسپولیس، هر زمانی که این تیم به هواداران و طرفداران دو آتیشه خود نیاز داشته است این افراد با حضور در ورزشگاه یا میادین مختلف با خرید لباس پرسپولیس یا سایر فعالیت ها حمایت و پشتیبانی همه جانبه خود را از این تیم اعلام کرده اند.

قطعا شما می توانید با بررسی تاریخچه باشگاه پرسپولیس متوجه حمایت همه جانبه هواداران این تیم شوید.

هواداران تیم پرسپولیس در هر شرایط آب و هوایی و … در ورزشگاه حضور یافته اند و به تشویق و پشتیبانی از تیم خود پرداخته اند.

5-معرفی بازیکنان و استعدادهای برتر به فوتبال

با مشاهده تاریخچه باشگاه پرسپولیس می توانید متوجه شوید که این باشگاه توانسته چه خدمتی را به فوتبال ایران کند و چه کمک هایی را برای پیشرفت سطح فوتبال کرده است با معرفی بازیکنان و استعدادهای برتر به فوتبال ایران.

یکی از نمونه های مصداق معرفی بازیکن و استعداد به فوتبال ایران، مهدی طارمی بازیکن سابق تیم پرسپولیس می باشد که در حین حاضر در تیم اروپایی پورتو پرتغال حضور دارد.

6-باشگاه فعال در فضای مجازی

قطعا فعالیت یک باشگاه ورزشی در فضای مجازی می تواند سود و مزایای بسیار زیادی برای باشگاه به ارمغان آورد و نشان دهنده این باشد که باشگاه حرفه ای می باشد.

باشگاه پرسپولیس در فضای مجازی از فعالیت مناسبی برخوردار می باشد و توانسته است با فعالیت، هواداران و طرفداران این تیم را حمایت کند و اطلاعات لازم را در اختیار این افراد قرار دهد.

این باشگاه در فضای مجازی نسبت به تمام مسائل به وجود آمده و حاشیه ها اظهاراتی را نشر می کند و مانع به وجود آمدن حاشیه های بیشتر می شود.

7-داشتن مدیران و مسئولان دلسوز 

قطعا به دلیل جمعیت بالا هواداران این تیم پرافتخار، مدیران و مسئولان بسیار محترم و دلسوزی برای این باشگاه انتصاب شده اند تا بتوانند رضایت 100 درصد هواداران این تیم را جذب کنند.

مدیران منصوب شده برای این تیم همواره به دنبال فعالیت هایی می باشند که هواداران باشگاه پرسپولیس از آن فعالیت احساس خوبی داشته باشند زیرا که باشگاه پرسپولیس تیمی مردمی می باشد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: