پایگاه خبری خانه فوتبال:

اگر شما هم شخصیتی طبیعت دوست دارید، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم تا به تهران سفر کرده و با رزرو مهمانپذیر تهران از طریق اسنپ روم، سری به دریاچه‌های زیبا در اطراف پایتخت بزنید.

بی‌شک روح همه‌ی انسان‌ها به یک استراحت و چشم هر انسانی به دیدن منظره‌های چشم‌نواز نیاز دارد؛ بنابراین این نیاز‌هایتان را با رزرو هتل ارزان تهران به‌وسیله اسنپ روم برطرف کنید.

اگر قصد برخورداری و استفاده از مزایای اسنپ روم را دارید، حتما برای اطلاع از قیمت مسافرخانه در تهران سری به این سایت بزنید.

تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا برخی از دریاچه‌های اطراف تهران را به شما معرفی کنیم.

دریاچه و سد لتیان

شاید تجربه خوبی باشد که به‌جای رفتن به ییلاقات این بار به این دریاچه سر بزنید که نزدیک‌ترین دریاچه به تهران محسوب می‌شود. دریاچه و سد لتیان روی جاجرود بنا شده و زیبایی خیره‌کننده‌ای را به شما هدیه می‌کند.

اگر از شلوغی و کثیفی هوای داخل تهران خسته شده‌اید، بد نیست که با رزرو مهمانپذیر تهران از طریق اسنپ روم، سری به این دریاچه بزنید تا روحیه‌تان عوض شود و هوایی تازه کنید.

از امکانات تفریحی این دریاچه می‌توان به قایق‌سواری، اسکی روی آب، دوچرخه‌سواری و همچنین ماهیگیری اشاره کرد.

قابل‌ذکر است که بدانید مسیر دسترسی به این دریاچه سخت نیست و تنها یک ساعت یعنی حدود 43 کیلومتر با تهران فاصله دارد و شما می‌توانید یا از طریق جاده دماوند یا از طریق اتوبان بابایی به آن دسترسی داشته باشید.

سد لتیان

دریاچه‌های تار و هویر

این دو دریاچه در اطراف دماوند قرار دارند و هرساله در ماه اردیبهشت و فصل تابستان میزبان بسیاری از گردشگران است و با زیبایی بی‌نظیر خود از گردشگران میزبانی می‌کنند.

ازآنجایی‌که این دو دریاچه در نزدیکی کوه واقع شده‌اند، بنابراین آب‌وهوای مطلوب و خنکی را در روز‌های گرم برای شما به ارمغان می‌آورند.

فاصله این دو دریاچه از یکدیگر تنها 30 دقیقه است که می‌توانید با کمی پیاده‌روی از آن‌ها دیدن کنید. اگر شما هم شیفته و مشتاق دیدن این دو دریاچه هستید، می‌توانید با رزرو هتل ارزان تهران اقدام به دیدن آن‌ها کنید.

دریاچه شورمست

این دریاچه در مسیر جاده فیروزکوه و در نزدیکی شهرستان سوادکوه واقع شده است و تنها دریاچه طبیعی این منطقه محسوب می‌شود.

دسترسی آسان، آب‌وهوای مطلوب، منظره‌ی دیدنی و بکر و دریاچه‌ای در میان انبوهی از درختان و مملو از اکسیژن سبب شده تا گردشگران زیادی این منطقه را برای تفریحات خود انتخاب کنند.

ما به شما پیشنهاد می‌کنیم تا با رزرو هتل ارزان تهران از طریق اسنپ روم، برای یکبار هم که شده لذت دیدن دریاچه شورمست را تجربه کنید؛ اگر درباره قیمت مسافرخانه در تهران کنجکاو هستید، می‌توانید سری به سایت اسنپ روم بزنید و از رنج قیمت‌ها مطلع شوید.

برای زنده شدن تمام اجزاء و سلول‌های بدنتان تجربه پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری و همچنین جنگل نوردی در دل این طبیعت بکر و فوق‌العاده را از دست ندهید.

اسنپ روم

جمع‌بندی

همان‌طور که پیش‌تر به آن اشاره کردیم، شما می‌توانید برای رزرو مهمانپذیر تهران و اطلاع از قیمت مسافرخانه در تهران، از اسنپ روم کمک بگیرید. اسنپ روم درواقع زیرمجموعه سوپراپلیکیشن اسنپ است که مزایای زیادی دارد.

ازجمله این مزایا می‌توان به ارائه خدمات 24 ساعته آن در هر روز هفته، امکان رزرو با هر بودجه‌ای، نزدیک بودن به ایستگاه‌های حمل‌ونقل، امکان کنسل‌کردن رزرو بدون کم‌شدن هزینه، نزدیک بودن به جا‌های دیدنی و.... اشاره کرد.

شما می‌توانید از طریق اسنپ روم یا اسنپ اقدام به رزرو کنید، همچنین از طریق بخش کلاب اسنپ، برای رزرو هتل، تخفیف بگیرید. اسنپ روم مشتاقانه خواهان پذیرایی از شما مهمانان گرامی است.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: