پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

 

روش های افزایش قد در بزرگسالان

اگر شما بزرگسالی هستید که از قد خود راضی نیستید، در اینجا چند روش افزایش قد را که در دنیا محبوب هستند، جمع آوری کرده ایم:

علم سوجوک برای افزایش قد

علم سوجوک چیست؟ در سوجوک درمانی، کف دست ها و پاها نمایانگر تمام اندام های بدن هستند. سو به معنای کف دست و جوک به معنای کف پا است. سوجوک با روش های درمانی دیگر قابل انجام است و عارضه ای ایجاد نمی کند. این درمان که توسط پروفسور پارک جائه وو ابداع شده است، 100% ایمن، ساده و آسان برای انجام حتی توسط بیماران است. از آنجایی که دست ها و پاها محل سیستم های نقطه ای فعال مربوط به تمام اندام ها و قسمت های بدن هستند، تحریک این نقاط اثر درمانی ایجاد می کند. این روش در سراسر جهان شناخته شده است. با کمک سوجوک می توان انواع بیماری ها را درمان کرد. در طول درمان نیازی به اقدامات احتیاطی نیست. از آنجایی که این درمان طبیعی است و فقط نیروهای طبیعی داخل و اطراف بدن را درمان می کند، یکی از ایمن ترین درمان هایی است که تاکنون برای افزایش قد و سایر بیماری ها شناخته شده است.

افزایش قد در بزرگسالان با طب سنتی

افراد زیادی هستند که به طب سنتی علاقه دارند. بسیاری از افراد به دنبال روش های سنتی برای پیشگیری و درمان عوارض هستند. افزایش قد در بزرگسالی با طب سنتی نیز یکی از این جستجوها در اینترنت و مطب های طب سنتی است. راه حل های طب سنتی برای افزایش قد همگی مربوط به اصلاح خلق و خو و تغذیه سالم است.

در افراد گرم مزاج تغییر چندانی حاصل نمی شود، حتی ممکن است نتایج معکوس داشته باشد، زیرا روی اشتها تأثیر می گذارد و جذب مواد مغذی را کاهش می دهد و قد فرد کوتاه می شود. اما در افرادی که مزاج سرد دارند، مصرف غذاهای گرم ممکن است تاثیر مثبتی بر رشد قد داشته باشد. پس در اولین قدم زیر نظر یک متخصص معتبر طب سنتی مزاج خود را اصلاح کنید.

در طب سنتی مصرف غذاهای مفید برای رشد استخوان بسیار توصیه شده است. از جمله مصرف سوپ پای مرغ، پای گوسفند، پودر سنجد، کشک و جو.

نکته: در ادامه شما را با برخی از نکات رشد قد آشنا خواهیم کرد. اما اگر می خواهید به فهرست کامل راه های افزایش قد بعد از بلوغ دسترسی داشته باشید می توانید روی مشاهده کلیک کنید تا به سایت مستر قد منتقل شوید.

افزایش قد بعد از بلوغ

هورمون رشد انسانی (HGH) که توسط غده هیپوفیز تولید می شود، عامل اصلی رشد در کودکان و نوجوانان است. این هورمون به تنظیم مایعات بدن، رشد ماهیچه ها و استخوان ها، متابولیسم قند و چربی و عملکرد قلب کمک می کند.

در حالی که میانگین افزایش قد در دوران کودکی 6 سانتی متر در سال است، اما با شروع بلوغ می تواند تا 8 سانتی متر افزایش یابد. دختران 6 تا 12 ماه قبل از شروع چرخه قاعدگی خود یک جهش رشد سریع را تجربه می کنند. اما سپس رشد کند می شود. از سوی دیگر، پسران حدود دو سال بعد از دختران رشد سریعی را نشان می دهند، در حالی که بیشترین رشد قبل از اسپرمارش (Semenarche) با حدود 9 سانتی متر در سال ثبت می شود. با این حال، رشد پسران نسبت به دختران بیشتر طول می کشد.

در هر دو جنس رشد قد تا پایان بلوغ ادامه دارد. صفحات رشد معمولا در 15-16 سالگی در دختران و 17-18 سالگی در پسران بسته می شود. البته به ندرت در برخی افراد این دوره می تواند تا سن 20-19 سالگی ادامه یابد.

اگرچه ژنتیک مهم ترین عامل در رشد قد است، اما رژیم غذایی سالم، عادات خواب سالم و فعالیت های بدنی مختلف می تواند باعث رشد قد در دوران نوجوانی شود. اگر هنوز در سنین نوجوانی هستید و می خواهید قدتان بلندتر شود، باید همین الان این عادت ها را مرور کنید.

با این حال، حتی اگر ژنتیک شما خوب باشد، برخی عادات می توانند بر روند رشد طبیعی بدن شما تأثیر منفی بگذارند. این عادات مضر شامل اضافه وزن، عادات بد خوابیدن، کمبود پروتئین و کلسیم و سیگار کشیدن در دوران نوجوانی است. برای تقویت رشد در دوران بلوغ، خوب بخوابید، به طور منظم ورزش کنید و یک رژیم غذایی متعادل داشته باشید.

منبع: سایت افزایش قد مستر قد

https://mrghad.ir/

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: