پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

 

بسیاری از افراد به دنبال پیدا کردن یک فروشگاه معتبر برای خرید چمن­های مصنوعی هستند که این محصولات را با قیمت مناسب و به صرفه در اختیارشان قرار دهد و از کیفیت و کارایی آن هم اطمینان خاطر کافی داشته باشند. پاسخ به این پرسش که چمن مصنوعی از کجا بخرم؟، اهمیت بسیار زیادی دارد. اما پیش از آن باید بدانید منظور و هدف شما از خرید این نوع چمن‌ها چیست و یا چه نوعی از این محصولات را نیاز دارید.

 

در این مقاله به ارائه مطالبی در این باره خواهیم پرداخت و در نهایت به این پرسش پاسخ خواهیم داد که چمن مصنوعی از کجا بخرم؟. پس اگر شما هم به دنبال خرید چمن‌های مصنوعی با دوام و باکیفیت بوده و به دنبال یک فروشگاه عرضه کننده معتبر چمن­های مصنوعی هستید با ما همراه باشید .

چمن مصنوعی چیست ؟

 

چمن‌های مصنوعی با استفاده‌ از الیاف‌هایی از جنس‌های مختلف به وجود آمده و از نظر ویژگی‌های ظاهری مشابه با چمن طبیعی طراحی می‌شوند. پس اگر در مناطقی سکونت دارید که امکان رشد چمن طبیعی وجود ندارد، می‌توانید از این محصولات استفاده کنید. این تجهیزات به آبیاری کردن، سم پاشی، کود و ... نیز نیاز نداشته و به راحتی می‌توانید از آن‌ها نگهداری کنید.

پیش از خرید این محصولات و یا انتخاب یک فروشگاه چمن مصنوعی معتبر، باید انواع این محصولات را نیز بشناسید. باید بدانید که در حال حاضر تولید کنندگان این چمن‌ها را با ضخامت‌ها، وزن‌ها و میزان فشردگی و تراکم مختلف تولید می‌نمایند و با رنگ‌های گوناگونی روانه بازار مصرف می‌کنند. فرایند تولید این محصولات نیز با یکدیگر اختلافاتی دارد.

پس پیش از انتخاب فروشگاه معتبر چمن­های مصنوعی و خرید از آن، به نوع مصارف و محل نصب خود دقت کنید و آن‌ها را با توجه به کاربری مد نظرتان انتخاب و خریداری نمایید. در حالت کلی می‌توان از دو نوع اصلی چمن­های مصنوعی نام برد. یکی از انواع پرکاربرد این محصولات، چمن‌های مصنوعی ورزشی بوده و نوع دیگر، چمن تزئینی است.

ممکن است تمایل داشته باشید چمن‌های مصنوعی را برای پوشش دهی به یک زمین فوتبال، تنیس، گلف، پیرامون استخرهای ورزشی و ... خریداری کنید. در این صورت بهتر است از میان انواع چمن‌های مصنوعی ورزشی، محصول مناسب را انتخاب نمایید.

اما اگر تمایل به محوطه سازی ویلاها و یا باغ‌ها دارید بهتر است از چمن­های مصنوعی تزئینی استفاده کنید که راهکاری بسیار ساده برای زیباسازی محیط پیرامون مد نظر بوده و هزینه چندانی هم برای شما به وجود نمی‌آورند.

در حال حاضر بسیاری از افراد از این نوع چمن‌ها استفاده کرده و آن‌ها را در میان سرامیک‌ها و یا موزاییک‌های کف حیاط نصب و بهره برداری می‌نمایند تا یک فضای سبز جذاب و دلنشین برای خود تدارک ببینند‌. از این چمن‌ها برای زیباسازی روف گاردن، بالکن، کفپوش‌های نمایشگاهی و .. نیز استفاده‌های فراوانی به عمل می‌آید.

فروشگاه چمن مصنوعی

پیش از انتخاب یک فروشگاه معتبر برای خرید چمن مصنوعی، باید به قیمت این محصولات نیز توجه کافی داشته باشید. چراکه شما تمایل دارید بودجه خاصی را برای این کار در نظر بگیرید. پس باید محصولی با کیفیت و کارایی بالا، طول عمر و دوام مناسب و با بهترین قیمت انتخاب کنید.

قیمت چمن مصنوعی به چند عامل و یا فاکتور مهم بستگی دارد. یکی از مهمترین این عوامل، کیفیت چمن و تراکم الیاف به کار رفته در طراحی و تولید آن است. هرچه چمن‌های مصنوعی مدنظر شما از مواد اولیه با کیفیت بالاتری فراهم شده و با استانداردهای بیشتری ساخته شده باشند، مرغوب‌تر بوده و قیمت آن‌ها هم بالاتر است.

از سوی دیگر چمن‌های مصنوعی مرغوب از انعطاف بسیار بالایی برخوردار بوده و میزان نرمی آن‌ها فوق العاده است. در هنگام خرید چمن مصنوعی برای کاربری‌های مد نظر خود باید به تراکم الیاف آن‌ها هم دقت خاصی داشته باشید.

هرچه تراکم الیاف در این محصولات بیشتر باشد کیفیت آن بالاتر بوده و به همین نسبت قیمت چمن مصنوعی هم بالاتر خواهد بود. یکی دیگر از نکات مورد نیاز پیش از انتخاب فروشگاه عرضه کننده چمن­های مصنوعی و خرید این محصولات از آن، ارتفاع چمن‌ها است.

نوع کاربرد و مصارف مد نظر شما مشخص کننده این است که میزان ارتفاع الیاف در این محصولات باید تا چه اندازه باشد. برای نمونه اگر تمایل دارید برای یک زمین تنیس چمن خریداری کنید، باید محصول با الیاف کوتاه‌تر را برای این کار در نظر بگیرید.

در حالی که برای چمن‌های مصنوعی زمین بازی کودکان، بهتر است محصولات با الیاف بلندتر را در نظر بگیرید. یکی از مهمترین عوامل موثر بر قیمت و کیفیت چمن‌های مصنوعی، میزان مقاومت و پایداری این محصولات در برابر شرایط جوی و محیطی به ویژه نور خورشید است .

خرید چمن­های مصنوعی از فروشگاه معتبر

تاکنون به اطلاعات بسیار زیادی در زمینه چمن­های مصنوعی، انواع و قیمت این محصولات دست پیدا کرده‌اید. حالا می‌توانید با خیالی آسوده یک فروشگاه عرضه کننده چمن با اعتبار کافی در نظر گرفته و خرید خود را با مراجعه به آن انجام دهید.

در حال حاضر واحدهای فروش بسیار زیادی در سراسر کشور وجود دارند که می‌توانید با مراجعه به این مراکز، محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و به خرید آن دست بزنید.

برخی از این فروشگاه‌ها چمن‌های مصنوعی مد نظر متقاضیان در انواع مختلف ورزشی و تزیینی را، با وزن‌ها و فشردگی و با تراکم الیاف گوناگون، به شیوه آنلاین و اینترنتی نیز در اختیار آن‌ها قرار می‌دهند. پس می‌توانید برای خرید این فروشگاه‌ها را در نظر بگیرید.

اگر تمایل دارید خرید خود را به شیوه آنلاین انجام دهید کار دشوار و مسیر دور و درازی در پیش نخواهید داشت و یا لازم نیست از محل زندگی و سکونت خود خارج شوید. تنها کافی است که در هر نقطه‌ای که در آن به سر می‌برید، به یکی از فروشگاه‌های اینترنتی عرضه کننده لوازم دکوراسیون داخلی مراجعه نمایید.

با ورود به این فروشگاه‌ها انواع مختلفی از چمن‌های مصنوعی با کیفیت‌های گوناگون در معرض دید شما قرار می‌گیرند. پس می‌توانید با مشاهده تصاویر مربوط به آن‌ها و سپس بررسی و مطالعه مشخصات فنی و ویژگی‌های مربوط به این محصولات، چمن مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید.

پیش از این نیز بهتر است به نماد اعتماد الکترونیک وب سایت مورد نظر و سایر مجوزهای کسب و کار اینترنتی آن هم توجه داشته باشید و از خرید چمن‌ مصنوعی بی کیفیت پرهیز نمایید. چرا که این نوع از محصولات به زودی تخریب شده و دوام مد نظر شما را ندارند. از سوی دیگر برای زیباسازی محوطه‌ها و یا زمین‌های ورزشی نیز مناسب نیستند.  

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: